"waiting for reboot" probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na een lange voorstudie heb ik geprobeerd mijn ipod touch 3g (ios4) te jailbreaken. Hierbij heb ik redsnow 0.9.5.b5 gebruikt. jammergenoeg bleef ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"waiting for reboot" probleem
Hallo allemaal,
Na een lange voorstudie heb ik geprobeerd mijn ipod touch 3g (ios4) te jailbreaken. Hierbij heb ik redsnow 0.9.5.b5 gebruikt. jammergenoeg bleef ik hangen bij "waiting for reboot". Ik heb al veel mogelijke oplossingen geprobeerd: andere usb poort, uitvoeren als admin, uitvoeren in compabiliteits modus voor windows xp, handmatig in-schakelen. ik heb hier en daar al wat gelezen, maar kwam nog geen oplossing tegen die werkte. Alvast bedankt! Groeten Djon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTouch 3G
word volgens mij nog niet ondersteunt... Als het goed is komt zeer spoedig de jailbreak van Comex Beter dat je daar even op wacht |
|
|||
|
|||
oké, dat zal het dan wel zijn. zie nu dat comex zijn jailbreak paraat heeft. ik ga hem direct proberen!
bedankt voor je reactie trouwens! |
|
|||
|
|||
Je kan hem via jailbreakme.com jailbreaken nu?
|
|
|||
|
|||
zo dat ging snel! werkt prima inderdaad!
bedankt voor julie hulp! |
|
||||
|
||||
Mooi om te horen dat het gelukt is !
Omdat het probleem is opgelost, sluiten wij dit topic. // Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen | Fridse | Unlock | 7 | 25-08-09 22:46 |
iPhone: Quickpwn blijft hangen op "Waiting for iPhone..." | zidane1500 | Jailbreak | 6 | 06-06-09 22:26 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|