Jailbreak apps werken niet. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPad binnen gekregen. En heb hem gelijk gejailbreaked en de volgende apps geinstalleerd: - SBsettings - Fullforce - MultiIconmover Het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak apps werken niet.
Ik heb vandaag mijn iPad binnen gekregen. En heb hem gelijk gejailbreaked en de volgende apps geinstalleerd:
- SBsettings - Fullforce - MultiIconmover Het probleem is alleen dat ze het alle 3 niet doen. Ik zit op 3.2.1 Iemand een oplossing of ligt het aan de firmware? Bram
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb niet een oplossing voor je, maar kan je wel vertellen dat het niet aan de FW ligt, ik zit ook op 3.2.1 en SBsettings werkt bij mij gewoon, de andere 2 heb ik niet.
|
||||
|
||||
Gisteren nog een reboot gedaan, maar niks... Na een nachtje in de oplader te hebben gelegen deed hij het vanochtend wel. Raar maar het werkt dus deze kan op slot.
|
|
||||
|
||||
Probleem heeft zich dus al opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Apps werken niet meer na jailbreak | pdavie | Jailbreak | 6 | 17-05-11 17:45 |
apps werken niet | superpat | Archief | 2 | 22-10-09 18:01 |
Apps werken niet | Spenc3r | Archief | 3 | 06-01-09 22:18 |
apps werken niet | thommieboy | Archief | 2 | 19-03-08 00:21 |
|
|