jailbreak 3.0 belgische iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het kan zijn dat ik de zoekfunctie niet goed hebt gebruikt, maar mijn vraag was of ik met mijn PC, nu met de vorige versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak 3.0 belgische iPhone
Het kan zijn dat ik de zoekfunctie niet goed hebt gebruikt, maar mijn vraag was of ik met mijn PC, nu met de vorige versie van quickpwn mijn belgische simlockvrije iPhone 3G kan jailbreaken voor gratis apps en achtergronden uiteraard. Zoniet wanneer komt dit uit voor de PC? (3.0 staat er al op)
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Neen , nu heet het redsnow. Kan je hier vinden : Dev-Team Blog
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daarjuist was de server time out, maar dat is nu al opgelost..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik dan gedownloade app's op mijn iPhone?
|
|
||||
|
||||
Kan je iets specifieker zijn in je vraag?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar het carrier logo van Proximus moet geplaatst worden?
Bij vorige OS's was dat in system/libary/carrier bundles/proximus.bundle, maar ik kan geen proximus vinden...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja zo noemen ze ook bij en het werkt je moet je iphone wel herstarten he
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak iphone 3gs (belgische/simlock vrij) | manualaddict | Archief | 3 | 27-10-09 23:48 |
Jailbreak belgische iphone 8gb | Iphone_belgium | Archief | 1 | 19-09-09 18:01 |
FirmWare 2.2, Belgische iPhone | Skillz | Archief | 2 | 30-11-08 23:54 |
Belgische 3G - Ook unlocken voor jailbreak? | taapo | Archief | 2 | 21-10-08 10:03 |
Belgische Iphone 3G | Olaf Vermeulen | Archief | 2 | 16-07-08 22:26 |
|
|