iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Emergency scherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36208-emergency-scherm.html)

StephanD 21-06-09 17:55

ok bedankt michael !

pimster 21-06-09 18:23

Ok, nou ik weet niet hoe jullie het doen maar jullie doen het goed!
Ik heb namelijk ook de emrgency scherm gekregen nadat ik in itunes op de updaten knop heb gedrukt! Mijne is wel geunlockt( vodafone is zichtbaar en ik ontvang smsjes) maar ik kan er niet in! Nu heb ik alle opties gedaan, via RC3 gaat die niet verder als ik 2.0.2 selecteer, en via redsnow kan ik niet de 3.0 firmware op de juiste manier laden! duss.. wat moet ik nou doen ?

Roffel 21-06-09 19:19

Ik heb precies hetzelfde probleem pimster, wordt er helemaal gek van!
Ik heb ook vodafone, kom niet verder als het emergency scherm en ontvang wel gewoon smsjes :(
Ik ga het nu met redsnow proberen en laat wel horen of t lukt...

Fortissimi 21-06-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 304492)
1. QuickpwnRC3 (Windows) of Quickpwn2.2 (MAC, nog niet getest), IPSW 2.0.2 en iTunes 8.2 downloaden

2. Start het programma Quickpwn => Kies voor de iphone (linker) => kies firmware 2.0.2 (als je deze niet hebt, downloaden) => Vink alles uit => volg instructies op scherm => volg nogmaals instructies en voer ze uit (home power button etc) => trek je kabel er uit als het witte scherm komt (kan even duren) => Sluit Quickpwn af (BELANGRIJK!).

(Snel handelen vanaf dit punt is nodig)

3. Kabel weer aan sluiten en iTunes openen

4. Shift + Restore en kies de custom 3.0 (of FW naar wens)

5. Wacht tot het allemaal is uitgevoerd en je iPhone werkt weer! (Natuurlijk wel backup terugzetten voor alle gegevens).



Dit stond allemaal in een ander topic ;) volgende keer beter zoeken! :D

Ik ben 2 dagen lang bezig geweest om Redsn0w werkend te krijgen, ... en dat is me nooit gelukt. Problemen, problemen, problemen!
Nochtans heb ik in het verleden nog nooit problemen gehad met updates (ik beschouw me dan ook niet als n00b). Mijn iPhone (2G/US/8GB) zat op het emergency screen en vroeg om te activeren via AT&T.

Bovenstaande update deed het echter wel !!!

Gewoon de software downloaden die hierboven staat (QuickpwnRC3) en de (originele) firmware 2.0.2 installer. Vervolgens kiezen voor een custom firmware (Michael 2.2.1 of 3.0).
Alles OK op het einde!

OPM: wit scherm wil zeggen dat op een bepaald punt in de update je scherm van je iPhone wit wordt. Dan de stekker eruit halen.

Mensen bij wie het niet echt lukt kunnen me altijd contacteren (eventueel via PM).

Greetz

pimster 21-06-09 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roffel (Bericht 305620)
Ik heb precies hetzelfde probleem pimster, wordt er helemaal gek van!
Ik heb ook vodafone, kom niet verder als het emergency scherm en ontvang wel gewoon smsjes :(
Ik ga het nu met redsnow proberen en laat wel horen of t lukt...

Ik heb het voor elkaar!!
Gebruik bij de redsnow versie, wanneeer je de .ipsw moet selecteren de versie die in je itunes map staat! application data, itunes, dan de updates en daar staat die in! dan doet die het !!

Roffel 21-06-09 19:54

Mooi dat het gelukt is. Nu moet het mij nog lukken...
Maar waar staat die map met application data dan?

pimster 21-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roffel (Bericht 305660)
Mooi dat het gelukt is. Nu moet het mij nog lukken...
Maar waar staat die map met application data dan?

In je documenten als goed is! Documents&settings dan appl data! Je moet wel zorgen dat alle mappen zichtbaar zijn!

Roffel 21-06-09 21:04

IK heb het niet kunnen vinden via itunes.
Maar ik heb toch wel een andere oplossing gevonden :)

-. eerst de firmware 3.0 via itunes erop zetten,
-. daarna met redsnow jailbreaken zonder cydia en unlock
-. daarna nog een keer met redsnow en dan de simlock aanvinken.

Toch bedankt voor de hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.