US iPhone 2G: Na officiele update kon ik gelijk aan de slag? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een US iPhone 16GB zojuist via iTunes geupdate van een 2.0 firmware naar een 3.0 firmware. De 2.0 firmware was via QuickPWN (ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
US iPhone 2G: Na officiele update kon ik gelijk aan de slag?
Ik heb een US iPhone 16GB zojuist via iTunes geupdate van een 2.0 firmware naar een 3.0 firmware.
De 2.0 firmware was via QuickPWN (ik dacht met een custom OS) geunlockt en gejailbreakt. Na de officiele update van 2 naar OS 3 was de iPhone nog steeds unlockt (natuurlijk nog niet gejailbreakt) Klopt dit? Of moet ik nu nog iets doen? Alles lijkt nl. gewoon goed ge-unlockt. Hoef ik dan niet welke kleur sn0w dan ook te draaien (tenzij ik ook jailbreak wil natuurlijk!) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je update gaat je activiatie niet verloren, en je unlock ookniet, dat hoef je dan does niet opnieuw te doen, dit was alleen zo geweest als je herstelt.
Je hoeft nu verder ook niks te doen, alleen als je wilt jailbreaken moet je met rode sneeuw aan de haal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
Afspeellijst op iPhone niet gelijk aan iTunes | Kaatje1007 | iTunes | 11 | 24-11-09 00:27 |
iphone weer locked na officiele update iTunes | dendirk | Archief | 1 | 28-05-09 21:58 |
|
|