//

van 3.0 naar 2.2.1 incl. baseband

van 3.0 naar 2.2.1 incl. baseband discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in diverse topics gekeken maar kan deze cominatie niet vinden. Ik heb een unlockte 3G Iphone met daarop firmware 3.0. Ik had voorheen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-09, 11:40
loek2009's schermafbeelding
loek2009 loek2009 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 54
Thumbs down van 3.0 naar 2.2.1 incl. baseband

Ik heb in diverse topics gekeken maar kan deze cominatie niet vinden.

Ik heb een unlockte 3G Iphone met daarop firmware 3.0. Ik had voorheen altijd 2.2.1 en die beviel prima. Ik probeer echter al 2 dagen terug te gaan naar 2.2.1 door trucjes die ik op het net heb kunnen vinden (quickpwn r3 met daarop 2.0.1 erop te zetten) recovery mode, UDF mode, alles lukt met de instructies maar wat ik ook doe, ik krijg geen signaal van Vodafone meer "no service" (owvgs )

Ook al las ik dat de baseband behouden blijft al downgrade je naar 2.2.1 (modem gedeelte) vandaar ik natuurlijk geen verbinding meer kan krijgen. Via de opties (algemeen / netwerk) kan ik dan ook geen internet meer kiezen (live.vodafone.com / vodafone / vodafone)

Heb dit ook geprobeerd op een andere computer, maar ook daar geen succes. Volgens mij heb ik echt alles geprobeerd, maar die baseband ligt mij iedere keer dwars.

Ik weet dat er een baseband downgrader is, maar dat is niet voor dit type.

Weet iemand hier een oplossing voor, want als ik kan downgraden naar de baseband van eerder, dan is het probleem opgelost.

Ik wil trouwens terug naar 2.2.1 omdat ik 3.0 veel te traag vind, veel programma's werken niet meer (veency, lockdown blijft hangen) en het apparaat zeur bij elk ding wat ik wil installeren via Cydia (SBsettings bv, maar dat is inmiddels bekend)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-09, 11:57
itrax itrax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Denk dat je gewoon moet wachten op ultrasn0w om je toestel te unlocken als ik me niet vergis.
  #3  
Oud 22-06-09, 12:07
loek2009's schermafbeelding
loek2009 loek2009 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 54
Standaard

was bij aanschaf al unlocked met 2 jarig abo van vodafone...
  #4  
Oud 23-06-09, 02:05
B3rt B3rt is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 80
Standaard

heb je hem ook weer geunlocked na het updated via itunes?

Als je een geunlocked iphone hebt is deze toch gelocked, jemoet hem aanmelden bij itunes, itunes checked denk ik iets en unlocked vervolgens je iphone gewoon.

Ik heb mijn iphone ook geunlocked gekocht met een kpn abo, toen ik hem kocht zat er een brief bij dat ie eerst geactiveerd moet worden via itunes. Dit heb ik dus ook gedaan, na de update naar 3.0 was ie wederom gelocked en moest ik hem weer activeren via itunes. Even eraan, itunes herkend hem en activeerd hem netjes, voila een werkende iphone 3G met 3.0 (getest en alles werkte). Daarna heb ik hem pas gejailbreaked, dit is ook goed gelopen.

IK kan niet zeggen dat ie traag is, alles werkt prima op een paar kleine bugs na, dit zit hem echter in de software via cydia, daar wacht ik nog op updates.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? tbeumer@ Unlock 0 09-01-11 14:19
iPhone 3GS: 3.1.3 upgrade naar 4.1 incl Unlock chevyrulezzz Unlock 3 30-11-10 00:11
iPhone: 4.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband LabTeov Jailbreak 9 17-11-10 17:23
iPhone 1e gen.: Iphone 2G upgrade van 1.1.4 naar 2.2 (incl. back-up) MacAms Unlock 25 01-03-09 17:20
Makkelijke methode 1.1.2 -> 1.1.3 (incl. baseband) sic139 Unlock [archief] 2 06-02-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.