Jailbreak finish, maar geen pineapple discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe heb je het gedaan in iTunes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe heb je het gedaan in iTunes?
|
|
|
|||
|
|||
Shift-herstellen.
En dan die custom fw selecteren. Blijft hangen met iphone voorbereiden.... |
|
||||
|
||||
En als je je iPhone in recovery zet? Of DFU?
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Morgen nog maar eens proberen. Nu weer aan het herstellen met de normale itunes herstel optie. En dan morgen weer eens zien.
Bedankt voor je hulp zover chris moet nu toch weg. |
|
||||
|
||||
Ok, als je dit morgen leest:
Home knop en Sleep knop beide indrukken, zodra hij uitgaat sleep los laten en home ingedrukt houden terwijl je de USB erin prikt. Als het goed is krijg je een schermpje met een USB stekkertje en het iTunes logo. En dan nogmaals herstellen met die custom... |
|
|||
|
|||
Mijn dochter haar netbook met xp gebruikt. 10 minuten en done.
Oktober bye bye vista! |
|
||||
|
||||
Ok, en hoe????
|
|
|||
|
|||
Gewoon de firmware die ik in mijn gebruikers map heb staan gekopieerd, en die samen met redsnow op die netbook gezet. Op het desktop.
Redsnow gestart, en hij ging nu wel verder na finish. Heb een vermoeden dat of de firewall of virusscanner wat blokkerde in vista. Anders echt geen idee. Dankje voor al de hulp chris! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan, ben blij dat het gelukt is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak gedaan maar geen update gekregen | marcelca | Jailbreak | 6 | 14-04-11 21:00 |
iPhone: Cydia Jailbreak, maar geen netwerk! | ovyx | Jailbreak | 1 | 07-04-11 14:31 |
jailbreak en unlocked maar geen netwerk | dvg | Archief | 8 | 28-12-09 23:02 |
iPhone: Jailbreak maar geen Cydia | Theoted | Jailbreak | 7 | 01-12-08 10:06 |
OTB 1.1.2 naar 1.1.1 maar geen jailbreak | Maxman | Unlock [archief] | 1 | 11-01-08 19:30 |
|
|