Jailbreak finish, maar geen pineapple discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone fw 3.0 en alles volgens die " how to" Link gedaan. Redsnow gaat volledig door to ik op finish kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak finish, maar geen pineapple
Hoi,
Ik heb een iphone fw 3.0 en alles volgens die " how to" Link gedaan. Redsnow gaat volledig door to ik op finish kan klikken. Maar dan start dat iphone niet opnieuw op en dus ook niet die annanas met instaleren jailbreak. Ik heb de firmware gebruikt die in mij itunes folder staat, en ook firmwares die hier te downloaden zijn. Maar kom niet verder dan finish en een iphone met een zwart scherm die ik opnieuw op moet starten dan en dus moet herstellen. Nu 5 keer geprobeerd en dus de nodige uren verder hier toch maar eens vragen. Iemand een idee wat ik fout doe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen idee, maar je zou een custom firmware kunnen proberen die al jailbroken is en waar cydia ook al inzit....
|
|||
|
|||
Als dat die hier op het forum staat, iPhone1,2_3.0_7A341_Custom_Restore.ipsw
Dan heb ik dat ook geprobeerd. Kom gewoon niet verder na die finish Laatst gewijzigd door remanus; 25-06-09 om 18:57. |
|
||||
|
||||
Als je een custom gebruikt, hoef je redsn0w niet meer te gebruiken hè
|
|
|||
|
|||
Idd als je restore doet maar dan met een custom dan zit cydia al erin en hoef je redsnow niet te gebruiken.
Btw volgens mij komt die ananas nu ook niet meer voor bij redsnow want heb die ook niet erin staan. |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dan zien of de jailbreak gelukt is? Want ik zie cydia nergens
|
|
||||
|
||||
Ook niet op pagina 2 van je Springboard????
De Jailbreak moet eigenlijk wel gelukt zijn want het is een jailbroken custom... Welke custom heb je gebruikt??? Heb je daar even een linkje van????? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sorry, ik had iets duidelijker moeten zijn, een linkje waar je de link vandaan hebt...
|
|
|||
|
|||
[3G] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic
|
|
||||
|
||||
Ok, en welke van de vier in post 1 heb je gebruikt?
Ik zie het al, de eerste... Dat zou betekenen dat je zowel Cydia, als icy moet hebben.... Laatst gewijzigd door Chrisl; 25-06-09 om 19:25. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt dus geen cydia, en geen icy?
|
|
|||
|
|||
Nope.
Zal het wel nog eens proberen. Dus die custom fw met itunes selecteren. En dan daarna moeten ze erbij staan? |
|
||||
|
||||
Nou, je zou eigenlijk een versie zonder icy moeten hebben.
Ik weet niet of icy er af kan zodra je klaar bent. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk... Ja, icy en cydia moeten erop staan zodra je klaar bent. |
|
|||
|
|||
Voordeel is dat ik nu wel weet dat het bijna onmogelijk is je iphone te bricken
|
|
||||
|
||||
Ja idd ja...
|
|
|||
|
|||
kan er zosnel geen vinden zonder icy.
En met redsnow loop ik dus tegen dat finish probleem aan zonder cydia. Is er buiten cydia nog een manier om te zien of de jailbreak gelukt is? En mogelijk cydia er later op te krijgen ? |
|
||||
|
||||
Hmmm, nou, dan maar even met icy.
Maar redsn0w is nu niet nodig hè, met een custom. Je zou hem aan iPhonebrowser kunnen hangen, als die de mappen laat zien is hij jailbroken. Cydia er later op zou ik niet weten... |
|
|||
|
|||
Loopt nu helemaal vast met die firmware. Ga moregn of later nog wel eens proberen, heb het nu wel ff gehad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak gedaan maar geen update gekregen | marcelca | Jailbreak | 6 | 14-04-11 21:00 |
iPhone: Cydia Jailbreak, maar geen netwerk! | ovyx | Jailbreak | 1 | 07-04-11 14:31 |
jailbreak en unlocked maar geen netwerk | dvg | Archief | 8 | 28-12-09 23:02 |
iPhone: Jailbreak maar geen Cydia | Theoted | Jailbreak | 7 | 01-12-08 10:06 |
OTB 1.1.2 naar 1.1.1 maar geen jailbreak | Maxman | Unlock [archief] | 1 | 11-01-08 19:30 |
|
|