iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 3Gs Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/38621-iphone-3gs-jailbreak.html)

paultjuh31 04-07-09 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 318071)
Net gedaan, XP, RC2, geen probleem, alles verliep prima.
Cydia hing 2x tijdens downloaden, 3e keer ging het goed.

hey ik heb die cydia installing al wel 20x opnieuw gestart en hij blijft elke x hangen bij downloading.
weet jij hier misschien een oplossing voor?

mhmobiel 04-07-09 16:56

Controleer of je Wi-Fi verbinding goed is, en dan gewoon nogmaals proberen, het gaat een keer lukken.

paultjuh31 04-07-09 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhmobiel (Bericht 318097)
Controleer of je Wi-Fi verbinding goed is, en dan gewoon nogmaals proberen, het gaat een keer lukken.


hahahaha ik heb vol berijk met mijn Wi-Fi thuis.
ik ben op dat gebied wel een volhouder maar begin het nu wel een beetje beu te raken. hahaha
denk je dat het werkt als ik een lokatie op zoek waar ik ook 3g ontvangst heb?

r0bert4 04-07-09 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paultjuh31 (Bericht 318099)
hahahaha ik heb vol berijk met mijn Wi-Fi thuis.
ik ben op dat gebied wel een volhouder maar begin het nu wel een beetje beu te raken. hahaha
denk je dat het werkt als ik een lokatie op zoek waar ik ook 3g ontvangst heb?

Niet geschoten is altijd mis, ik zou het een gok wagen.
Ps: Let voortaan op je spelling is echt beroerd, ook al is het vakantie voor de meesten.

shapezzz 04-07-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door offline99 (Bericht 317886)
gisteravond volgens de beschrijving van Geohot een jailbreak uitgevoerd, werkte TOP.
Ververvolgens unlock zoals de video laat zien (ultrasnow) en ook dat werkt ??!!!!
Ik had het niet verwacht maar ik kan mijn uit de USA gehaald 32 GB witte 3GS nu al volledig gebruiken !!!

Komt er v/d week ook nog eentje bij mij aan, test het ook wel even en post mijn bevindingen nog wel ;)

shapezzz 04-07-09 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paultjuh31 (Bericht 318099)
denk je dat het werkt als ik een lokatie op zoek waar ik ook 3g ontvangst heb?

Lijkt me wel ;)

paultjuh31 04-07-09 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door r0bert4 (Bericht 318127)
Niet geschoten is altijd mis, ik zou het een gok wagen.
Ps: Let voortaan op je spelling is echt beroerd, ook al is het vakantie voor de meesten.


ik heb idd vakantie,ik zal op mijn spelling letten!
heb nog 2 vraagjes.


moet mijn iphone aan de computer vast zitten als ik cydia wil installeren?

Wi-Fi is toch eigenlijk beter en sneller als 3g?

darksnake 04-07-09 18:57

ik heb nu dus rc2 geprobeerd over rc1 te doen, die ik gister had gedaan. Nu zit ik vast op de logo van purplera1n. Nadat ik handmatig reboot kom ik steeds in recovery mode terecht.

what to do?:confused:

ruco88 04-07-09 18:57

Nee, is niet nodig.

Ja Wi-Fi is sneller en stabieler, maar als dat niet werkt kan je het altijd op een ander netwerk of via 3g proberen.

paultjuh31 04-07-09 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruco88 (Bericht 318172)
Nee, is niet nodig.

Ja Wi-Fi is sneller en stabieler, maar als dat niet werkt kan je het altijd op een ander netwerk of via 3g proberen.

ok dan ga ik het met 3g proberen en bij iemand anders met een draadloze verbinding.

laat het nog weten!

antvuur 04-07-09 19:10

Jailbreak en unlock ging goed, alleen verbinding met mijn debitel sim kaart (KPN) is erg slecht vaak maar een streep. En ik kan mijn sim contacten niet toevoegen, iemand ook ervaring met debitel sim kaarten???

lenselijer 04-07-09 19:36

kan je rc2 direct over rc1 heen installeren, moet je dan ook de freeze app opnieuw uitvoeren?
en kan ik ergens zien of ik ook echt op rc2 zit nu?

dinando 04-07-09 20:29

Na de unlock kan ik wel zelf bellen, maar niet gebeld worden, meer mensen hier last van?

konijntje 04-07-09 20:31

Het zal ongetwijfeld al langsgekomen zijn maar de nieuwe RC2 purplera1n werkt niet als je hem over een oude purplera1n jailbreak doet. dan blijft je iPhone hangen op het geohot plaatje. Restore doen vervolgens de jailbreak dan werkt RC2 in 1 keer!

macron 04-07-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antvuur (Bericht 318177)
Jailbreak en unlock ging goed, alleen verbinding met mijn debitel sim kaart (KPN) is erg slecht vaak maar een streep. En ik kan mijn sim contacten niet toevoegen, iemand ook ervaring met debitel sim kaarten???

Ik heb een lowcallsim die via debitel van het KPN netwerk gebruik maakt.
Nadat ik de 3G functie heb uitgezet heb ik perfect bereik.:D

tomtom100 04-07-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 318224)
Het zal ongetwijfeld al langsgekomen zijn maar de nieuwe RC2 purplera1n werkt niet als je hem over een oude purplera1n jailbreak doet. dan blijft je iPhone hangen op het geohot plaatje. Restore doen vervolgens de jailbreak dan werkt RC2 in 1 keer!

Raar, ik heb hem er gewoon overheen gegooid. Zonder problemen.

samplex 04-07-09 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 318240)
Ik heb een lowcallsim die via debitel van het KPN netwerk gebruik maakt.
Nadat ik de 3G functie heb uitgezet heb ik perfect bereik.:D

Als je kijkt naar het filmpje van het Dev team zie je ook dat hij 3G uitzet voordat ie hem unlocked..

ruco88 05-07-09 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 318224)
Het zal ongetwijfeld al langsgekomen zijn maar de nieuwe RC2 purplera1n werkt niet als je hem over een oude purplera1n jailbreak doet. dan blijft je iPhone hangen op het geohot plaatje. Restore doen vervolgens de jailbreak dan werkt RC2 in 1 keer!

Er zijn mensen die er problemen mee hebben, maar de meeste mensen lukt het prima om RC2 over RC1 te installeren. Het kan helpen eens op het geohot plaatje te klikken, bij mij kreeg ik toen een reboot en was het klaar.

Bovendien kan je het updaten altijd proberen. Lukt het niet kan je altijd nog een restore doen.

darksnake 05-07-09 13:14

Hey guys vraagje,

Werkt Push met RC2?

Shorty007 05-07-09 13:14

ja dat werkt :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.