iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 3Gs Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/38621-iphone-3gs-jailbreak.html)

gdroos 03-07-09 23:14

@shorty: Hoe lang heeft het bij jou geduurt?

justw1n 03-07-09 23:16

Bij mij is het na 5x proberen nog niet gelukt !:mad:

Met mijn 3g lukte het wel ( Redsn0w ) !:D

en dit moet simpeler zijn !:confused:

Ik wacht wel op 3.1 en het dev team :(

Reversed 03-07-09 23:27

Mensen, als je Vista hebt moet je hem als xp sp2 starten zeg maar. Dan doet hij het gewoon.

Komkommer 03-07-09 23:36

Freese kan je wel verwijderen.
Download Cydelete uit Cydia en daarna kan je Freese gewoon verwijderen.

Richard_AFC 04-07-09 00:02

Ik heb GEOhot foto gehad en daarna reboote me Iphone, Maar ik zie nergens het Freeze icoontje.. iemand ook ervaring hiermee?

Problemen de eerste keer met WinterBoard, had daarvoor Freeze gehide, misschien komt het daardoor?

shapezzz 04-07-09 00:20

Begrijp niet zo goed waarom iedereen dit ineens gaat proberen, tis een beta-jailbreak en vrij buggy, verstandiger is even te wachten op de jailbreak van het dev-team.

Ontopic: getest en werkt prima :)

matthijst 04-07-09 00:28

Idd, net zo goed even wachten op Dev. Alle respect voor Geohot natuurlijk, maar hij zegt zelf al dat het een beta is en er zijn berichten dat Winterboard niet werkt omdat niet alles gepatcht is...

cold 04-07-09 00:41

Zijn er meer mensen met het probleem dat zodra je voipover3g installeerd alle app's die je daar mee voor de gek wilt houden meteen na opstarten crashen? (ik bedoel skype, appstore, itunes, etc)
en vooral heeft iemand al een oplossing?

Supper Phone 04-07-09 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cold (Bericht 317853)
Zijn er meer mensen met het probleem dat zodra je voipover3g installeerd alle app's die je daar mee voor de gek wilt houden meteen na opstarten crashen? (ik bedoel skype, appstore, itunes, etc)
en vooral heeft iemand al een oplossing?

Hey Cold,
Heb er geen problemen mee, begin van de avond nog buiten geprobeerd met Skype en werkte perfect :D

cold 04-07-09 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supper Phone (Bericht 317857)
Hey Cold,
Heb er geen problemen mee, begin van de avond nog buiten geprobeerd met Skype en werkte perfect :D

ik heb net in de reacties op de blog van geohot nog wel iemand gevonden met het zelfde probleem.
maar goed effe verse restore dan maar

offline99 04-07-09 07:47

gisteravond volgens de beschrijving van Geohot een jailbreak uitgevoerd, werkte TOP.
Ververvolgens unlock zoals de video laat zien (ultrasnow) en ook dat werkt ??!!!!
Ik had het niet verwacht maar ik kan mijn uit de USA gehaald 32 GB witte 3GS nu al volledig gebruiken !!!

jemoer 04-07-09 09:37

Bij mij werkt het ook voor geen meter op vista , dat programma breng wel die iphone in recovery mode maar daar blijft het dan ook bij ,zodra hij in recovery mode is krijg ik binnen 5 sec die usb stekker met die itunes logo en springt itunes aan en die purplera1n blijft de hele tijd op entering recovery mode staan , al 8 x gestored ofzo. En alles uit deze thread al geprobeerd dus als iemand nog wat anders weet zou fijn zijn .

tomtom100 04-07-09 09:52

Bij mij pas gelukt na het proberen van 3 computers. Alleen met de XP-comp is het uiteindelijk gelukt. Plus Ultrasn0w, dus kan al drie maanden eerder volledig gebruik maken van mijn iphone! Lekkerrrr

cold 04-07-09 10:19

RC2 is uit!
werkt een stuk vlotter en de code sig error's zijn opgelost
gewoon downloaden op http://purplera1n.com/

Succes

Michael 04-07-09 10:19

Er is een RC2 uit. Je kan hem downloaden van de website waar je versie 1 hebt gedownload. Hier dus. Alleen windows. Laat je bevindingen hier achter.

Citaat:

purplera1n RC2
Vista and International support
Hopefully 64-bit and Windows 7 support, couldn't test
Less flakiness in the payload
New kernel patches, codesign errors gone
No winterboard yet, but now that ball is in Saurik's court :-)
Still in beta, use caution

Happy 4th everyone!!!
Cold was net iets eerder :D

zedzed1 04-07-09 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cold (Bericht 317861)
ik heb net in de reacties op de blog van geohot nog wel iemand gevonden met het zelfde probleem.
maar goed effe verse restore dan maar


Heeft dit gewerkt want ik zit met het zelfde probleem.

Iemand nog meer problemen met voipover3g? Zoals gelijk afsluiten itunes appstore etc

Michael 04-07-09 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zedzed1 (Bericht 317913)
Heeft dit gewerkt want ik zit met het zelfde probleem.

Iemand nog meer problemen met voipover3g? Zoals gelijk afsluiten itunes appstore etc

Misschien moet je de nieuwe versie eens proberen. Zie post boven je.

cold 04-07-09 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supper Phone (Bericht 317857)
Hey Cold,
Heb er geen problemen mee, begin van de avond nog buiten geprobeerd met Skype en werkte perfect :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zedzed1 (Bericht 317913)
Heeft dit gewerkt want ik zit met het zelfde probleem.

Iemand nog meer problemen met voipover3g? Zoals gelijk afsluiten itunes appstore etc

nope werkt bij mij nog steeds niet
ook een JB met RC 2 gaat hem niet worden helaas....
als ik voipover3g in SBSettings uit zet werkt alles weer prima staat het aan doen al die applicaties het niet, vrij nutteloos dus.

ik zla het laten weten als ik een oplossing vind

zedzed1 04-07-09 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cold (Bericht 317916)
nope werkt bij mij nog steeds niet
ook een JB met RC 2 gaat hem niet worden helaas....
als ik voipover3g in SBSettings uit zet werkt alles weer prima staat het aan doen al die applicaties het niet, vrij nutteloos dus.

ik zla het laten weten als ik een oplossing vind

Thanks scheelt weer werk voor mij haha als ik alles weer opnieuw had moeten restoren

jemoer 04-07-09 10:34

Die nieuwe versie werkt perfect gewoon in 1 x na 8 restores met die vorige versie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.