iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 3Gs Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/38621-iphone-3gs-jailbreak.html)

cold 04-07-09 10:52

SSH en SBSettings werken perfect, nu alleen nog voipover3g en winterboard idd

tomtom100 04-07-09 11:10

Kun je die RC2 gewoon over de nieuwe zetten? Dus gewoon zelfde procedure....aansluiten en op het progje klikken? Ik heb ook Ultrasnow, moet ik daar dan ook nog wat mee doen?

cold 04-07-09 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 (Bericht 317939)
Kun je die RC2 gewoon over de nieuwe zetten? Dus gewoon zelfde procedure....aansluiten en op het progje klikken? Ik heb ook Ultrasnow, moet ik daar dan ook nog wat mee doen?


ja hoor geen probleem
daarna moet je alleen nog wel effe de applicaties die errors hadden met installeren herinstalleren via cydia en dan werkt het top!

Anfroy 04-07-09 11:15

Heeft iemand al getest of Rotation Inhibitor werkt met RC2?

Dit is onder andere 1 van de redenen dat ik hem gisteren na de "jailbreak" weer gerestored heb.

Michael 04-07-09 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cold (Bericht 317940)
ja hoor geen probleem
daarna moet je alleen nog wel effe de applicaties die errors hadden met installeren herinstalleren via cydia en dan werkt het top!

Wat voor apps geven dan errors?

cold 04-07-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 317943)
Wat voor apps geven dan errors?

bij mij alleen sbsettings en cydia zelf
je kan als je effe via ssh inlogt /var/log/apt/term.log openen en dan zie je vanzelf welke app's dit soord errors gaven (is nu met RC2 opgelost.

dyld: code signature failed for /usr/lib/libreadline.6.0.dylib with errno=1

Serafijn 04-07-09 11:27

Zowel Jailbreak als unlock is gelukt.. kan alleen om 1 of andere reden geen smsjes meer versturen met mijn KPN sim.. verbinding valt ook steeds weg.. dus is alles behalve optimaal aan het werken..

Edit: Inmiddels kan ik wel weer smsen en bellen.. geen idee waarom want ik heb verder niets gedaan maar goed.

tomtom100 04-07-09 11:41

Jailbreak en unlock gelukt. Als ik nu mijn iphone weer aansluit op de computer en Itunes open, dan geeft deze de melding dat mijn Sim-kaart (HI) niet ondersteund wordt. Is daar een workaround voor of moet ik steeds van sim-kaart wisselen als ik via Itunes iets wil syncen?

[T]-Mo 04-07-09 12:14

Werkt hier perfect met die nieuwe versie.

Denneke 04-07-09 12:28

chill :D

in Windows 7 direct de RC2 gestart terwijl ik em gister al met de eerste versie had gejailbreakt... laten lopen en nog geen minuut later werkt alles... (3G toggle in SBSettings werkt nu ook :D)

xandyx 04-07-09 12:31

Hoe zit het met programma's als 5 icon dock etc met RC2?

Gisteren met RC1 kreeg ik de indruk dat jailbreak wel werkte maar 90% van de jailbreak apps heel buggy waren.. oftewel je had er niks aan. Hoe staat dat er nu mee?

glenner 04-07-09 13:02

ter bevestiging, heb het juist geprobeerd onder Windows 7 64bit, en het werkt feilloos van de eerste keer, ben Cydia aan het downloaden nu!

Denneke 04-07-09 13:10

toch al 1 tekortkoming gevonden... OpenSSH geinstalleerd en SBSettings zou dan ook een toggle erbij hebben moeten staan voor SSH... die is dus nergens te vinden :(

Kan ik SSH dus niet uitschakelen als ik em niet gebruik?

Denneke 04-07-09 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denneke (Bericht 317991)
toch al 1 tekortkoming gevonden... OpenSSH geinstalleerd en SBSettings zou dan ook een toggle erbij hebben moeten staan voor SSH... die is dus nergens te vinden :(

Kan ik SSH dus niet uitschakelen als ik em niet gebruik?

nu wel :D

(en dan nog 10 tekens blabla)

darkvisje 04-07-09 13:16

mss even duidelijk opsommen wat nu wel en niet werkt.

Ik zit hier met een iphone 3gs met tmobile (dit blijf ik ook zo houden) maar ik wil hem wel graag jailbreake voor de nodige handige apps. Maar sbsettings werkt ? winterboard nog niet ?

tomtom100 04-07-09 13:21

Verbinding is erg instabiel (HI-sim) na jailbreak en unlock....

john1979 04-07-09 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje (Bericht 317997)
mss even duidelijk opsommen wat nu wel en niet werkt.

Ik zit hier met een iphone 3gs met tmobile (dit blijf ik ook zo houden) maar ik wil hem wel graag jailbreake voor de nodige handige apps. Maar sbsettings werkt ? winterboard nog niet ?

Jailbreak RC2 gebruikt.

SBSettings (werkt hier 100%)
winterboard (werkt nog steeds niet)
Open SSH (werkt hier 100%)

darkvisje 04-07-09 13:34

ty john dat wou ik even weten :D

cold 04-07-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 318005)
Jailbreak RC2 gebruikt.

SBSettings (werkt hier 100%)
winterboard (werkt nog steeds niet)
Open SSH (werkt hier 100%)

Same here,

five incon Dock (werkt hier 100%)
Backgrounder (werkt hier 100% eigenlijk veel beter dan op mijn oude iphone vanwegen extra geheugen in de 3GS)
voiceover3g (werkt niet kan appstore, itunes, skype etc niet meer openen als deze aan staat)
Tricker ThreeG (same als voiceover3G)

Denneke 04-07-09 13:37

Waar vind ik een handleiding om OpenSSH te gebruiken? Met Putty krijg ik wel verbinding maja ik weet echt niet die mappen enzo uit mn hoofd dus hoe moet ik dan bepaalde dingen vinden? ;)

Of een opsomming van iets? Of een programma die hetzelfde doet alleen fungeert als windows verkenner? (heb gezocht maar kan niks vinden!)

Heb via de search wel al gevonden hoe je de wachtwoorden veranderd!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.