iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 hallo, Ik heb vanavond de jailbreak van t dev team geinstalleerd. Icy en Cydia zijn echt SUPER TRAAG met apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ff een vraagje iemand enig idee waarom keyboardthemas niet pakken op de 3Gs ? Heb er eenstuk of 10 gedownload maar zodra ik ze aanvinkt in winterboard respringt hij maar veranderd me keyboard niet ?! Weet iemand hoe je dit kan fixen.....?
GreetZ Kevin |
|
|||
|
|||
Moet je op een spiksplinternieuwe 3GS uit de doos (nog niet gebruikt) ook eerst de restore doen, heeft niet veel nut lijkt me?
Verder verwijzen ze in het artikel van de nieuwe devteam jailbreak voor de 3GS naar de manuals van de 3G, in de manuals laten ze je natuurlijk wel de firmware van de 3G downloaden ipv die voor de 3GS. Misschien wordt er toch best aparte handleiding gemaakt of past met deze van de 3G lichtjes aan. |
|
|||
|
|||
kan je niet dezelfde custom gebruikes voor de 3GS als voor de 3G???
Want dan weet ik waar mijn problemen vandaan komen Ik had namelijk die custom van de 3G op me 3GS gezet met redsnow... Cydia en Icy waren super traag met installeren enso.. Dus heb gerestored en nu is me iphone niet gejailbreaked. Laatst gewijzigd door Shorty007; 09-07-09 om 12:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Nou bij mij werkt t niet lkkr met de JB van t dev team hoor :s
Cydia klapt er steeds uit en apps worden niet geinstalleerd ja na een keer of 6 proberen... verder niemand die hier last van heeft?? Laatst gewijzigd door Shorty007; 09-07-09 om 19:38. |
|
|||
|
|||
Heb een nieuwe 3G S 32GB gekocht bij t-mobile maar mn abbo gaat pas in vanaf september (nummerbehoud) Jailbreaken dus! Wil redsnow gaan gebruiken maar weet niet of ik nu mn t-mobile sim erin moet doen? of geen sim? of mn huidige vodafone sim? Op dit moment, als ik mn nieuwe iPhone aanzet zegt ie dat ik moet connecten met itunes (otb dus). Thanx!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol, kan dus toch niet. Zonder simkaart krijg ik een foutmelding bij het connecten met itunes waarin staat dat ik een simkaart erin moet doen. Met vodafone simkaart zegt itunes dat er een verkeerde sim kaart erin zit. Kom dus niet op het standaard menu voor mn iPhone in iTunes. Eerste keer dat ik mn 3GS aansluit, dus toch maar wel met t-mobile sim erin?
|
|
|||
|
|||
Nou ik zet Winterboard op me iphone, reboot...start niet meer op :s
appeltje blijft in beeld :s Restoren maar weer en ik stop met jailbreaken voorlopig! |
|
|||
|
|||
hmm, stop net mn t-mobile sim erin, voer bijgeleverde pincode om te ontgrendelen in en zie staan op mn iphone "bezig met activeren, kan enige tijd duren". Ik dus meteen me simkaart er weer uit gehaald en denk niet dat die nu al geactiveerd is, of toch wel. Ben iig wel nu op de standaard homescreen en kan connecten met itunes. Iemand een idee of mn t-mobile sim nu geactiveerd is?
|
|
|||
|
|||
hij activeerd je iPhone dan, dit moet volgens mij hoor.
Dus met T-Mobile activeren en daarja unlocken met je vodafone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: naja bel morgen anders t-mobile wel ff of ze kunnen zien of die sim al is geactiveerd en anders vraag ik ze om weer te blokkeren. Ben nu aan t jailbreaken met vodafone sim erin iig! |
|
|||
|
|||
maar je moet je iPhone alleen activeren met je T sim.
Daarna sim eruit halen, vodafone erin doen, jailbreaken en ultrasnow erop zetten. Je kan ook de custom ipsw MET ACTIVATIE downloaden anders dan ben je zeker. Het gaat erom dat je je iPhone activeer, niet je simkaart |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jailbreak met geohot gedaan!!!! Super. Binnen een kwartier is mijn 32 GB, simlockvrije iphone voorzien van een extra cydia app. Geen gedoe met allerlei reboots/home-aan/uit knoppen ingedrukt houden. ( Dev-team en hun spullen die ze ter beschikking stellen op het net zijn btw ook perfect hoor maar ik wilde gewoon niet wachten>>> Ongeduldig typje dat ik ben) Ik heb dus goede ervaringen met Geohot op de 3 GS Iphone. ( Alleen met windows gedaan want voor de Mac was het nog niet beschikbaar) Grtzzzzzzzz |
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik op dat logo rechts klik krijg ik eigenschappen etc...hoe draai ik em nou in xp compatibiliteitsmodus ? |
|
||||
|
||||
Waarom werkt de jailbreak methodes op de eine iphone en andere niet???
|
|
|||
|
|||
Oudesluys is heel gelukkig...
kwam erachter...(errug dom) dat er meerdere pagina's waren in dit topic... Heb het gewoon gedaan zoals gezegd en mijn iphone 3gs werkt perfect...ga me morgen ff storten op het simlock vrij maken... kijken of dit ook zo easy gaat.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|