//

iPhone 3Gs Jailbreak

iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) purpler1n had ik ook met xp gedaan een keer. Dat was toen Winterboard nog niet werkte daarmee....hmm volgens mij werkte de rest toen wel...nja ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 16-07-09, 13:18
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

purpler1n had ik ook met xp gedaan een keer. Dat was toen Winterboard nog niet werkte daarmee....hmm volgens mij werkte de rest toen wel...nja ga k dat nog een keer proberen vanavond
thnxx had er ff nie meer aan gedacht om t nog eens op me XP te proberen.... Ben benieuwd!!
En kan ik dan beter die van t dev team of die van geohot pakken vanavond op me xp?????
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 16-07-09, 13:21
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

gewoon purperain gebruiken met xp, dan moet het echt zeker lukken.
purplera1n

Was gisteren uren bezig geweest met vista, helemaal voor niks!! Heb m'n Iphone 8 keer hersteld ofzo haha. Heb het net met xp gedaan en meteen gelukt
Succes vanavond
  #403  
Oud 16-07-09, 19:04
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Nou het is enigzins weer gelukt...Werkt nu wel, in het begin wel strubbelingen met cydia updaten...Nu sbsettings, winterboard en openssh erop gezet. Wil ook graag supreme preferences van iMario, maar weet niet welke versie ik nu moet hebben...?? Dacht supreme preferences Three, maar weet t niet zeker....
edit: ben er al uit inmiddels nou hopen dat het een beetje stabiel blijft hier dit keer

EDIT: Ik gebruikte altijd een ander toetsenbord vanuit cydia via winterboard...
Volgens mij staan in 3.0 de toetsenborden op een andere plek want hij pakt ze niet meer over...??

Laatst gewijzigd door Shorty007; 17-07-09 om 10:12.
  #404  
Oud 17-07-09, 14:51
kuik kuik is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Toch nog ff wat toevoegen. Heb met de tool van dev team mijn vorige 3g iphone prima kunnen unlocken. toch blijft redsnow bij mij nu de foutmelding geven dat mijn ISPW niet klopt... terwijl ik echt check check, drie dubbel check toch echt de juiste versie gebruik voor mijn 32GB 3GS. Raar maar waar... nu dus purplera1n gebruikt en moet ff cydia updaten, maar installatie tot zover verliep soepel!
  #405  
Oud 17-07-09, 14:53
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik had iedere keer problemen met cydia updaten....jij niet???
  #406  
Oud 17-07-09, 15:02
Emilio0w Emilio0w is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 57
Standaard

wat is je foutmelding?
op mijn 3g had ik in het begin ook foutmeldingen omdat ik icy en cydia gebruikte en later bleek dat die niet samen op 1 iphone/ipod kunnen!
  #407  
Oud 17-07-09, 15:03
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

nee ik heb geen icy erop staan nog nu..
staads failure cache ofso...
mja na n keer of 5 lukt t wel
  #408  
Oud 17-07-09, 15:04
Emilio0w Emilio0w is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 57
Standaard

google anders je error even of post hem hier volledig!
  #409  
Oud 17-07-09, 15:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja ik krijg die alleen net na de JB. dan vraagt cydia voor een update en dat gaat nooit goed de eerste paar keer. na een paar keer rebooten en herstarten van cydia doe tie t ineens wel en is t goed. krijg nu die melding niet meer maar dus wel steeds als ik opnieuw JB.
  #410  
Oud 17-07-09, 15:30
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb vandaag een jailbreak uitgevoerd (iPhone 3GS met T-mobile, winXP en redsn0w 0.8): dit ging bijna helemaal goed; het enige is dat ik na de jailbreak niet meer kan bellen met mijn telefoon

Meer mensen met dit probleem? Ik heb hem uiteindelijk maar gerestored, en dan kan ik wel weer bellen... Of moet je per se nog een unlock uitvoeren?



PS:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Nee, de 0.8 is speciaal met 3GS ondersteuning.
Als ik het goed begrijp werken versies vóór redsn0w 0.8 níet met een 3GS. Als dit klopt: misschien handig om even te melden in de handleiding?
  #411  
Oud 17-07-09, 16:30
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Even voor de duidelijkheid, veel mensen denken dat zij een gejailbreaked en unlocked iPhone hebben na het gebruiken van redsnow maar dat is NIET het geval. Na het gebruik van redsn0w is je iPhone alleen gejailbreaked!!

Na het uitvoeren van de jailbreak moet je je iPhone unlocken met behulp van ultrasn0w.

^ Misschien moet dit erbij gezet worden bij de handleidingen die gemaakt worden voor het jailbreaken van de iPhone. Zo hoef je geen 2 verschillende artikelen te schrijven (over het jailbreaken en unlocken) en raken mensen niet in de war.
__________________
Don't tell people your dreams, show them!

Laatst gewijzigd door DertKesh; 17-07-09 om 16:46.
  #412  
Oud 17-07-09, 16:30
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Ik heb zojuist mijn 3Gs gejailbreaked volgens redsn0w 0.8. Het is me gelukkig uiteindelijk gelukt, tenminste dat dacht ik. Ik krijg nu helemaal geen signaal, het netwerk werkt niet. Voordat ik hem gejailbreaked had werkte alles wel naar behoren voor zover ik weet (heb het toestel een paar uur nu).
Wat kan er zijn misgegaan?

EDIT: Zie dat ik hetzelfde probleem als ECB heb.
  #413  
Oud 17-07-09, 17:17
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Even voor de duidelijkheid, veel mensen denken dat zij een gejailbreaked en unlocked iPhone hebben na het gebruiken van redsnow maar dat is NIET het geval. Na het gebruik van redsn0w is je iPhone alleen gejailbreaked!!

Na het uitvoeren van de jailbreak moet je je iPhone unlocken met behulp van ultrasn0w.

^ Misschien moet dit erbij gezet worden bij de handleidingen die gemaakt worden voor het jailbreaken van de iPhone. Zo hoef je geen 2 verschillende artikelen te schrijven (over het jailbreaken en unlocken) en raken mensen niet in de war.
Ik heb zojuist de jailbreak via 0.8 opnieuw uitgevoerd. De 1e x kreeg ik een melding in iTunes na het restoren mbt mijn sim dat deze er niet in zou zitten. De 2e keer niet: misschien lagen de problemen aan iTunes...

Ik heb nu mijn iPhone 3GS gejailbraked, zonder te unlocken (heb een T-mobile kaart, en de iPhone is van T-mobile).

@DertKesh: thnx voor je hulp via PM!

@Draicon: misschien nog een keer proberen? Heb de handleiding gebruikt op https://forum.iculture.nl/f14/i...-x-fw-3-x.html
  #414  
Oud 17-07-09, 17:22
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICB Bekijk bericht
@Draicon: misschien nog een keer proberen? Heb de handleiding gebruikt op https://forum.iculture.nl/f14/i...-x-fw-3-x.html
Ik ga het opnieuw proberen. Heb zojuist mijn iPhone hersteld en ga nu weer redsn0w 0.8 erop proberen te gooien. Mocht dat niet lukken dan zal ik misschien purplera1n proberen van GeoHot.

EDIT: Het is gelukt! Dacht eerst van niet, want zag weer geen netwerksignaal. Maar dit keer heb ik op finish gedrukt nadat alles geinstalleerd was. Misschien was dat het? I don't know. It works! Bedankt en vooral ook DertKesh!

Laatst gewijzigd door Draicon; 17-07-09 om 17:32.
  #415  
Oud 17-07-09, 18:20
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ik ga het opnieuw proberen. Heb zojuist mijn iPhone hersteld en ga nu weer redsn0w 0.8 erop proberen te gooien. Mocht dat niet lukken dan zal ik misschien purplera1n proberen van GeoHot.

EDIT: Het is gelukt! Dacht eerst van niet, want zag weer geen netwerksignaal. Maar dit keer heb ik op finish gedrukt nadat alles geinstalleerd was. Misschien was dat het? I don't know. It works! Bedankt en vooral ook DertKesh!
Mooi dat het gelukt is!
  #416  
Oud 17-07-09, 18:31
rosimon rosimon is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

ik heb een usa 3 gs en heb unlocked met ultrasnow. ik krijg log van operator bovenaan rechts maar ik krijg melding dat wachten op activatie. deze melding blijft bestaan en verdwijnt niet. ik krijg alleen melding dat sim kaart niet ondersteund wordt.
kan er iemand mij helpen hoe ik toch mijn simkaart kan gebruiken.
ik heb voor activatie mijn at&t kaart uit Usa geplaatst maar zelfde resultaat
  #417  
Oud 04-08-09, 12:31
kleinebeer1993 kleinebeer1993 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

wat moet ik nou doen als 3.1 uitkomt? ik heb een 3gs jailbreaked en wil uiteraard zo houden
  #418  
Oud 05-08-09, 02:26
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

*diepe zucht* internet begint onduidelijk te worden
Met Redsnow 0.8 Kun je dan ook je 3gs hacktivate activeren?
Want een vriend van me gaat naar de VS en wil een 3gs kopen daar.
Als hacktivate er niet in zit moet hij een At&t Sim aan zien te komen van een Amerikaan :S
  #419  
Oud 05-08-09, 14:13
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Mijn dochter gaat naar de VS ,wil me een Iphone 3G S meebrengen ,kan ik die via Unlocking,hier bij ons in Belgie gebruiken?
Of liefst geen iphone ginder kopen,wie geeft me hier op een antwoord?
  #420  
Oud 05-08-09, 16:06
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobke1 Bekijk bericht
Mijn dochter gaat naar de VS ,wil me een Iphone 3G S meebrengen ,kan ik die via Unlocking,hier bij ons in Belgie gebruiken?
Of liefst geen iphone ginder kopen,wie geeft me hier op een antwoord?
Als je hem simlock vrij maakt kun je hem gewoon hier gebruiken
Als je een iphone abbo afsluit zonder iphone kun je alles ten volle benutten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs Jailbreak? nicolaas111 Archief 5 17-04-10 10:41
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak djaell Koopinformatie Nederland 4 30-09-09 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.