Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb eerst mijn iphone 2G gejailbreakt toen insaleerse ik winterboard met adidas one thema en toen deed me iphone heel vaag gedoe gedoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak
hallo ik heb eerst mijn iphone 2G gejailbreakt toen insaleerse ik winterboard met adidas one thema en toen deed me iphone heel vaag gedoe gedoe hij doet het weer met unlock only ik wil weten of ik me iphone nog veilig kan jailbreaken ???
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met 'heel vaag'?
Tuurlijk kan je nog veilig jailbreaken, je moet juist wat opletten wat je installeert. (Winterboard kan je iPhone bijvoorbeeld zéér traag maken..) |
|
|||
|
|||
nou toen blijf ie bij apple logo hangen en pakte hij mijn custom restore van pwnage niet meer
|
|
||||
|
||||
Stekker er even uithalen en dan weer erin doen. Dan gaat het proces verder.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
dus ik kan hem veilig jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|