//

Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel

Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik geprobeerd om mijn iphone (1ste generatie) up te daten van 2.2 naar 3.0 via jullie handleiding. Tijdens het herstel selecteer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-09, 20:35
jvgeert jvgeert is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel

Hallo,

Vandaag heb ik geprobeerd om mijn iphone (1ste generatie) up te daten van 2.2 naar 3.0 via jullie handleiding. Tijdens het herstel selecteer ik het juiste ipsw-bestand, maar na enkele minuten tijdens het herstellen komt er een foutmelding:

De iphone kan niet worden hersteld. Er is een onbekende fout opgetreden (10). Heb hierover weinig of niets over teruggevonden op het forum, daarom deze vraag.

Heb het restorebestand al opnieuw gedownload en wederom dezelfde foutmelding. Heb de eerste keer dat ik de foutmelding kreeg, toch jullie handleiding verder gevolgd en na de jailbreak/unlock stond enkel cydia op mijn scherm. Alle andere iconen waren verdwenen.

Heb ondertussen om bereikbaar te blijven teruggegaan naar 2.2, en die werkt terug goed..

Zijn er reeds andere mensen die ditzelfde probleem tegengekomen zijn? Of heeft iemand hiervoor tips/oplossingen? Alvast bedankt!

Grt

Edit: Heb zelf al een oplossing gevonden. De foutmelding kwam doordat ik niet de recentste versie had van itunes (8.2). Misschien zou je dit ook kunnen toevoegen aan de handleiding van iphone 1ste generatie naar 3.0? Misschien komen nog leden van iphoneclub hetzelfde probleem tegen?

Sorry voor het openen van de topic, terwijl het probleem al opgelost is...

Laatst gewijzigd door jvgeert; 07-09-09 om 20:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foutmelding: herstel vereist rscafan1993 iPhone algemeen 7 27-01-11 11:24
iPhone: Foutmelding bij herstellen iPhone 3G iTompie Jailbreak 4 25-10-10 01:31
herstel van iphone bij apple controleren DaMeastro iPhone algemeen 2 11-10-10 07:42
Foutmelding 1601 bij herstel matthijst iPhone algemeen 10 05-06-10 09:57
foutmelding bij restoren iPhone 3gs 3.1.2 rlnrt Archief 4 29-03-10 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.