Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik geprobeerd om mijn iphone (1ste generatie) up te daten van 2.2 naar 3.0 via jullie handleiding. Tijdens het herstel selecteer ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel
Hallo,
Vandaag heb ik geprobeerd om mijn iphone (1ste generatie) up te daten van 2.2 naar 3.0 via jullie handleiding. Tijdens het herstel selecteer ik het juiste ipsw-bestand, maar na enkele minuten tijdens het herstellen komt er een foutmelding: De iphone kan niet worden hersteld. Er is een onbekende fout opgetreden (10). Heb hierover weinig of niets over teruggevonden op het forum, daarom deze vraag. Heb het restorebestand al opnieuw gedownload en wederom dezelfde foutmelding. Heb de eerste keer dat ik de foutmelding kreeg, toch jullie handleiding verder gevolgd en na de jailbreak/unlock stond enkel cydia op mijn scherm. Alle andere iconen waren verdwenen. Heb ondertussen om bereikbaar te blijven teruggegaan naar 2.2, en die werkt terug goed.. Zijn er reeds andere mensen die ditzelfde probleem tegengekomen zijn? Of heeft iemand hiervoor tips/oplossingen? Alvast bedankt! Grt Edit: Heb zelf al een oplossing gevonden. De foutmelding kwam doordat ik niet de recentste versie had van itunes (8.2). Misschien zou je dit ook kunnen toevoegen aan de handleiding van iphone 1ste generatie naar 3.0? Misschien komen nog leden van iphoneclub hetzelfde probleem tegen? Sorry voor het openen van de topic, terwijl het probleem al opgelost is... Laatst gewijzigd door jvgeert; 07-09-09 om 21:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutmelding: herstel vereist | rscafan1993 | iPhone algemeen | 7 | 27-01-11 12:24 |
iPhone: Foutmelding bij herstellen iPhone 3G | iTompie | Jailbreak | 4 | 25-10-10 02:31 |
herstel van iphone bij apple controleren | DaMeastro | iPhone algemeen | 2 | 11-10-10 08:42 |
Foutmelding 1601 bij herstel | matthijst | iPhone algemeen | 10 | 05-06-10 10:57 |
foutmelding bij restoren iPhone 3gs 3.1.2 | rlnrt | Archief | 4 | 29-03-10 21:02 |
|
|