//

cydia applicatie bied toegang via finder.

cydia applicatie bied toegang via finder. discussie in Jailbreak forum; hallo, ik had vroeger een app van cydia waarbij als mijn macbook en mijn iphone op het zelfde netwerk zat dat mijn iphone weergegeven werd bij gedeeld. maar nu ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 12-09-09, 12:28
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Question cydia applicatie bied toegang via finder.

hallo,
ik had vroeger een app van cydia waarbij als mijn macbook en mijn iphone op het zelfde netwerk zat dat mijn iphone weergegeven werd bij gedeeld.
maar nu ben ik van plan om te upgraden naar 3.1 (zodra het mogelijk is voor jailbreakers) maar ik ben niet van plan om de backup terug te zetten want door al die jailbreak applicaties is mijn 3g super traag geworden.
maar dan weet ik niet meer hoe die app heette.
als iemand dat weet hoor ik het graag.
het is dus (even voor de duidelijkheid) een app die je via cydia kan downloaden waardoor je gewoon via finder toegan hebt tot je iphone als je op het zelfde netwerks zit als de iphone.
een stuk makkelijker dan dingen as ssh. alleen ben ik straal vergeten hoe die app heette
en b.t.w. ik hoef niet te unlocken. mijn iphone is al simlockvrij toen ik hem bestelde via een telefoniesite met een vodafone abbo.
als iemand iets weet hoor ik het graag.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
En ik bied een macbook pro 15" aan Destiny Archief 5 31-01-09 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.