Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) In itunes staat momenteel een backup van mijn oude iphone 3g met firmware 3.0. Ik krijg morgen mijn nieuwe iphone 3gs met ook firmware 3.0. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen
In itunes staat momenteel een backup van mijn oude iphone 3g met firmware 3.0.
Ik krijg morgen mijn nieuwe iphone 3gs met ook firmware 3.0. Nu hoor ik dat je beter een update kan doen zonder backup terugzetten, om minder problemen tegen het lijf te lopen. Dus hoe update ik mijn iphone 3gs naar firmware 3.1, en zet daarna de backup terug in itunes zonder dat itunes de backup verwijderd ofzo? Merci voor uw hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
een backup terugzetten en daarna updaten wel, heb ik begrepen. Een clean install/upgrade word aangeraden toch?
Ik ga updaten door te "herstellen". Want ik heb een custom ISPW die ik daarvoor moet gebruiken. Zonder baseband upgrade, en omdat ik windows heb. Ik ben heel bang dat het volgende gebeurt: Citaat:
Mischien is het een optie om de iphone in DFU te zetten bij aanschaf? dat itunes meteen ziet dat ik hem MOET herstellen? (of is dat wel in dfu of moet de iphone dan in een andere stand?) En dat hij na dat herstellen wel vraagt of ik de backup terug wil zetten? Ik wil namenlijk 0% risico lopen dat ik mijn backup kwijt raak. Al die games die ik speel met al die savegames... :S |
|
|||
|
|||
hallo
ik ben een nieuweling en ik heb iphone 3gs gekocht bij een winkel simlock vrij aansluiten met computer en via itunes upgrade naar 3.1 daarna dot het niet meer graag mij helpen. Mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat genoeg op het forum waarom niet Jouw telefoon was dus wss jailbroken |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als die iPhone werkelijk simlockvrij was geweest, had een update naar 3.1 geen enkel probleem moeten opleveren, vandaar. Het is bekend denk ik, dat een jailbroken iPhone 3GS het niet meer doet als je 'm update naar 3.1 omdat daar nog geen jailbreak/unlock voor bestaat.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Owkeej, nu snap ik hem
Ik was in de war doordat je sprak van 'jailbreak' en niet van 'unlock'... My mistake |
|
||||
|
||||
Citaat:
De keuzehulp Jailbreak en Unlock, is deze nog wel actueel ? |
|
||||
|
||||
Ja, 3.0.1 is te jailbreaken en te unlocken. 3.1 geen van beiden.
|
|
|||
|
|||
hoi
Bedankt van alle reacties maar geen oplossing. ik heb mijn iPhone 3gs teruggebracht naar winkel zal ongeveer binnen 3 weken kan herstellen.Ik heb echt spijt van dat ik hem update naar 3.1. Hoop geld voor niets.Ik hoop dat zsm oplossing komt. Ik weet niet mijn IPhone waarvandaan komt? Als er oplossing komt wil ik graag horen. MVG Oflubjkismail |
|
||||
|
||||
Je weet toch waar je 'm gekocht hebt? Dan kun je bijna ook afleiden waar de iPhone vandaan komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS 3.0.1 updaten naar 4.1 | SteedS | Jailbreak | 0 | 24-01-11 06:26 |
iPhone 3GS: iPhone 3GS updaten naar 4.2.1+unlock | Bart17 | Unlock | 3 | 05-01-11 15:47 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
iPhone 3G updaten naar 3Gs? | Gekko | iPhone algemeen | 0 | 27-06-10 23:53 |
iPhone 3GS error met updaten / herstellen | Max | iPhone algemeen | 0 | 17-11-09 22:56 |
|
|