jailbreak voor 3Gs 7A400 3.01 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan de iphone 3Gs met frimware 7A400 3.01 gejailbreakt worden? Ik heb alle discussies doorlopen, op het wiki rondgekeken. Ik heb het firmware (3.0 7A400) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak voor 3Gs 7A400 3.01
Kan de iphone 3Gs met frimware 7A400 3.01 gejailbreakt worden?
Ik heb alle discussies doorlopen, op het wiki rondgekeken. Ik heb het firmware (3.0 7A400) gedownload (voor de apple) van het wiki, maar kan deze niet gebruiken omdat het allemaal aparte bestanden zijn, en ik niet weet hoe en of ze om te zetten zijn. Wie kan en wil me antwoord geven op mijn vragen. Alvast bedankt, vriendelijke Groeten Gea |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan. Je zult wel in Safari de optie 'open veilige bestanden' moeten uitvinken, dan krijg je het ipsw-bestand. (als je dit niet uitvinkt pakt Safari de firmware uit en krijg je dus die nutteloze bestanden) Vervolgens kun je gewoon firmware 3.0.1, build 7A400 jailbreaken met behulp van Redsn0w.
|
|||
|
|||
Oke dan!Super bedankt voor de informatie.Heb ik nog een vraagje?Welke itunes versie ben ik er voor nodig, heb nu 9.0 die pakt het niet, kan ik deze eraf gooien en dan 8.2 terug zetten?
Vriendelijke Groeten Gea |
|
||||
|
||||
Met iTunes 9.0 is het perfect te doen normaal hoor. Gewoon option indrukken wanneer je op de restore wil klikken.
Je kan ook de .ipsw downloaden met firefox als je dat makkelijker vind. Dit heeft ook helemaal geen problemen. |
|
|||
|
|||
Kan het alleen op de Mac of ook in windows, dat was mijn laatse vraag hoop ik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook hier: probeer een oudere versie van iTunes.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga hier mee aan de slag!Denk dat ik er nu wel uit ga komen!
Van mij mag er een slotje op! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus vooralsnog heb ik dat jailbreaken even in de koelkast gezet (moet ik ff iemand vinden met een mac als het via windows niet meer kan) Overigens is het me niet duidelijk wat die foutmelding precies inhoudt en waarom het met windows niet meer mogelijk is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben een beetje aan het zoeken geweest op teh webz.
Apple staat het restoren van andere FW dan 3.1 niet meer toe. Bijv. 3.0.1 wordt niet gemeer gesigned door de apple server waardoor de hele restore niet doorgaat. Je kan dus alleen maar 3.1 restoren mocht dat nodig zijn. Ik draai op dit moment gewoon nog 3.0.1 en heb nog niet het plan om daar vanaf te stappen ivm eventuele moeilijkheden met jailbreaken. uiteindelijk vond ik Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik) Saurik is eerder druk geweest om de iBSS en SHSH bestandjes te regelen via de ECID code van je iphone. Allemaal leuk maar dat werkt nu ook al niet meer. Hij heeft echter een signature server opgezet met 3.0 dingetjes. iTunes praat met een bepaalde server. Je kan blijkbaar je hosts bestand aanpassen zodat iTunes omgeleid wordt naar die server van Saurik. iTunes denkt dus te praten met Apple maar dat is dus nie zo. Zoals ik het lees kan je dus FW downgraden zonder problemen. (zelfs downgraden van 3.1 naar 3.0 lijkt mogelijk) Ik heb dit zelf allemaal nog niet gedaan maar ben zeer benieuwd naar ervaringen van mensen die dit wel al geprobeerd hebben. -edit- Ik heb mijn SHSH blobs nooit verkregen en die zijn dus niet opgeslagen op de signature server van Saurik. En omdat Apple dat gat gestopt heeft zal ik voor FW3.0.1 ook nooit de SHSH blobs kunnen krijgen. Ik zal dus nooit kunnen restoren naar 3.0.1 op welke wijze dan ook. Althans zo lees ik de verschillende berichten op verschilldende fora. Kan iemand dit bevestigen? (of liever ontkennen want dat biedt meer mogelijkheden) Laatst gewijzigd door XdeckX; 25-09-09 om 12:09. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak voor Iphone 3GS 3.1.3 | gijsbertvs | Archief | 10 | 22-04-10 12:02 |
3 GS gejailbreak upgrade van 3.0.1(7A400) na 3.1 | ashey | Archief | 2 | 01-12-09 16:29 |
versie 3.01(7A400) te unlocken? | ftrappers | Archief | 1 | 15-10-09 00:58 |
|
|