Nieuwe iPhone 3GS 16gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnen enkele dagen zal ik mijn iPhone 3GS 16Gb ontvangen. Ik heb daarbij een T-mobile i-150 abonnement afgesloten. Ik laat mijn huidige mobiele nummer (nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 3GS 16gb
Binnen enkele dagen zal ik mijn iPhone 3GS 16Gb ontvangen. Ik heb daarbij een T-mobile i-150 abonnement afgesloten. Ik laat mijn huidige mobiele nummer (nu nog bij Vodafone) porteren. Dat porteren zal gebeuren op 4 december 2009.
Tot die tijd zal ik uiteraard mijn iPhone nog niet kunnen gebruiken. Mijn vraag: Kan ik mijn iPhone tòch alvast unlocken via de op dit forum beschreven procedures? En jailbreaken? Ik kan mijn iPhone dan tot 4 december 2009 gaan gebruiken met mijn op die datum aflopende Vodafone abonnement. En op 4 december 2009 stop ik er dan de SIMkaart van T-mobile in. Is dat mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik wil niet de leermeester uithangen maar heb je al geprobeerd te zoeken op dit mooie forum?
PS (nieuw geleverde) 3GS met 3.1 firmware is nu nog niet te jailbreaken/unlocken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nieuwe geleverde iPhone met 3.1 firmware is nog niet te unlocken maar wel te jailbreken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja hoor kijk maar iPhone 3gs 16gb had ik ook 3.1 ik was paar dagen bezig om te jailbreaken. Iphone info: Versie: 3.0 (7A341). Modemfirmware: 05.11.07. Bijgevoegde miniaturen Laatst gewijzigd door RomeoDimzoski; 25-09-09 om 20:51. |
|
||||
|
||||
Jullie hebben beiden gelijk: met 3.1 inderdaad niet te jailbreaken, maar nu dus wel downgraden en dan weer met 3.0 jailbreaken
|
||||
|
||||
Zucht, als nieuwe gebruiker met een 3GS en 3.1 firmware kan hij niet jailbreaken. Dit omdat hij de benodigde bestanden (o.a. ECID, iBECC en iBSS) nog niet heeft om te downgraden zoals jij hebt gedaan.
Blijft dus het punt dat 3.1 op een 3GS niet is te jailbreaken. Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-09-09 om 20:59. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar vermoedelijk heeft hij geen 3.1 maar 3.0.1 =) Heb vandaag mijn iPhone 3Gs 32gb binnen gekregen, draait nog lekker op 3.01!
|
|||
|
|||
Iemand nog recent via T-Mobile een Iphone gekocht? Welke OS zat er dan op?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En hetzelfde hiero. Ook vorige week zaterdag opgehaald en fw 3.1
|
|
|||
|
|||
25 september gehaald. 3.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone 3gs 16gb simlockvrij? | Kittycat | Archief | 3 | 25-04-10 13:25 |
Nieuwe 3GS 16gb, of 2ehands 32g? | liquidsnake1989 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-07-09 17:32 |
|
|