Kan niet meer bellen na update 3.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net mn 3GS geupdate naar 3.1 met custom firmware en met shift + herstel gedaan.. Cydia staat erop,mail werkt etc, kan alleen niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer bellen na update 3.1
Heb net mn 3GS geupdate naar 3.1 met custom firmware en met shift + herstel gedaan..
Cydia staat erop,mail werkt etc, kan alleen niet meer bellen... Kan iemand me misschien helpen zodat ik weer kan bellen? T zal ongetwijfeld al een paar x gevraagd zijn op t forum,maar door de hype met evt jailbreak en FW 3.1 zie ik af en toe de bomen door t bos niet meer.. Alvast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ultrasn0w toegepast? of heb je die niet nodig vertel ff over die dingen wat dan kan ik je helpen
|
|||
|
|||
Heb ik in principe niet nodig,want er zit gewoon een t-mobile sim-kaart in... maar niet met een iphone abo,maar een flex abo.. moet ik dan custom fw hebben m et of zonder activatie?
|
|
|||
|
|||
zonder activatie
|
|||
|
|||
Ok thnx.. Heb t uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.. moest toch unlocken met ultrasn0w..
Thnx voor jullie moeite me te helpen iig Kan een slotje op |
|
|||
|
|||
Probeer meerdere fimwares dan alleen die hier worden aangeboden. Zo heb ik het ook opgelost.
Laatst gewijzigd door BOZOK; 05-10-09 om 15:08. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Ik kan niet meer bellen | armut_ye | Unlock | 2 | 29-09-10 00:54 |
kan niet meer bellen | Kale Neet | iPhone algemeen | 0 | 21-07-09 23:35 |
Kan niet meer bellen! | iphoneluffff | iPhone algemeen | 4 | 24-02-09 13:33 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
kan niet meer bellen | effeweg | iPhone algemeen | 1 | 21-09-08 20:48 |
|
|