Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn gejailbreakte en ge-unlockte iPhone 3G (uit Zweden) heb ik per ongeluk geupdate naar OS 3.1. Ik ben al avonden bezig om hem weer aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1
Mijn gejailbreakte en ge-unlockte iPhone 3G (uit Zweden) heb ik per ongeluk geupdate naar OS 3.1.
Ik ben al avonden bezig om hem weer aan de praat te krijgen maar tevergeefs. Geprobeerd om een Custon 3.1 te installeren en omdat dat niet werkte te downgraden. Allemaal via dit forum. Het enige wat ik krijg te zien is het Apple logo en het stekkertje/ Emergency Call. Als ik alleen de iPhone maar kan gebruiken als iPod dan ben ik al blij.... Kan iemand me voorthelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uw telefoon heeft een sim-lock en kan dus niet geactiveerd worden door iTunes.
U heeft een Custom IPSW nodig: iPhone 3G: - Jailbreak - Activatie - Cydia Link:RapidShare Webhosting + Webspace |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de hulp. Maar hoe moet ik deze zonder iTunes activeren? Joehoe, ik heb het voor elkaar!! Bedankt. Toch nog een vraagje: unlocken gaat niet of wel? Laatst gewijzigd door Sonett24; 04-10-09 om 21:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg mijn iPhone niet aan de praat | Buckie | iPhone algemeen | 5 | 25-09-09 20:27 |
krijg iPhone 3G 16GB niet aan de praat !! | redfoot | iPhone algemeen | 15 | 31-03-09 15:24 |
Krijg de iphone niet meer aan de praat! | OOOH | iPhone algemeen | 9 | 18-01-09 15:09 |
krijg mijn iphone niet meer aan de praat | MisterM24 | iPhone algemeen | 6 | 15-07-08 19:02 |
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat | langejan | Unlock [archief] | 5 | 01-12-07 16:46 |
|
|