//

VS iPhone 'no commitment' FW waarschijnlijk 3.1

VS iPhone 'no commitment' FW waarschijnlijk 3.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Heb zopas een 'VS iPhone 'no commitment' FW waarschijnlijk 3.1' in mijn bezit. Een vriend in de VS heeft dit kunnen bemachtigen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-09, 19:41
Marc Van Cauwenberghe Marc Van Cauwenberghe is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard VS iPhone 'no commitment' FW waarschijnlijk 3.1

Beste iPhoners,

Heb zopas een 'VS iPhone 'no commitment' FW waarschijnlijk 3.1' in mijn bezit. Een vriend in de VS heeft dit kunnen bemachtigen. Ik vroeg mij af wat mijn mogelijkheden zijn met dit toestel.
Ik heb de verpakking nog niet opengedaan omdat ik eerst wil kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dus mijn graag is wat kan ik met deze iPhone doen. Jailbreaken, unlocken, downgraden...

Bedankt voor elk antwoord.

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-09, 19:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Even zoeken : https://forum.iculture.nl/f41/i...pen-de-vs.html
  #3  
Oud 27-09-09, 19:49
MarcelMarcel1 MarcelMarcel1 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 47
Standaard

Momenteel is het toestel in Europa niet bruikbaar, daar er nog geen jailbreak en unlock voor OS 3.1 beschikbaar is. Nu heb je momenteel voor de prijs van een iPhone 3GS een iPod Touch gekocht. Even afwachten wat en of er voor update van Redsn0w en Ultrasn0w gaat komen. Het is dan momenteel ook geen verstandige keuze om een nieuwe iPhone in de VS te kopen, omdat de kans groot is dat deze inmiddels al standaard over OS 3.1 zullen beschikken.
  #4  
Oud 27-09-09, 21:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Waarom niet toch eerst de verpakking openen om te kijken of er een andere (eerdere) firmware op staat? Dan kun je hem gewoon jailbreaken en unlocken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 27-09-09, 21:40
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Waarom niet toch eerst de verpakking openen om te kijken of er een andere (eerdere) firmware op staat? Dan kun je hem gewoon jailbreaken en unlocken.
ALS er 3.0 of 3.0.1 opstaat
  #6  
Oud 28-09-09, 12:14
Marc Van Cauwenberghe Marc Van Cauwenberghe is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

@WDS001. Bedankt, had ik al gelezen. Maar ik had ook ergens gelezen dat je hem kon downgraden naar 3.0 of is dit n iet zo?

@ButcherJF. Jammer genoeg kan ik hem niet openmaken. Eens de verpakking open ben ik verplicht hem te kopen, nu kan ik hem nog teruggeven.

Enfin, het ziet er dus niet goed uit. Zal hem dus moeten teruggeven. Heb wel wat bedenktijd gekregen.

Nog input van iemand?
Alvast bedankt
  #7  
Oud 28-09-09, 17:33
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Van Cauwenberghe Bekijk bericht
@WDS001. Bedankt, had ik al gelezen. Maar ik had ook ergens gelezen dat je hem kon downgraden naar 3.0 of is dit n iet zo?

@ButcherJF. Jammer genoeg kan ik hem niet openmaken. Eens de verpakking open ben ik verplicht hem te kopen, nu kan ik hem nog teruggeven.

Enfin, het ziet er dus niet goed uit. Zal hem dus moeten teruggeven. Heb wel wat bedenktijd gekregen.

Nog input van iemand?
Alvast bedankt
Downgraden naar 3.0 kan, maar dan wordt je baseband niet mee gedowngrade. Met andere woorden: jailbreaken kan, maar unlocken niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G (s) VS "no commitment" = Los mariusmes Koopinformatie Nederland 57 20-09-09 00:13
iPhone inruilen? Waarschijnlijk wel.. Ipot Odido (T-Mobile) 39 21-06-09 19:13
Mijn iPhone heeft het begeven (waarschijnlijk) PkertNL iPhone algemeen 8 23-06-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.