Cydia en Cydia apps weg na update discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet mijn iphone geupdate naar firmware 3.1 en nu is cydia en al mijn cydia apps weg! Wie kan mij helpen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia en Cydia apps weg na update
Ik heb zonet mijn iphone geupdate naar firmware 3.1 en nu is cydia en al mijn cydia apps weg!
Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is normaal bij een update. Ik zie trouwens dat je een iPhone 3GS hebt? Het was niet zo slim om te updaten, want firmware 3.1 is voor een iPhone 3GS nog niet te jailbreaken. Je zal dus even zonder jailbreak moeten doorgaan of downgraden naar 3.0.
|
|
|||
|
|||
dan ga ik wel terug..
kan je misschien uitleggen hoe ik dat moet doen en is cydia dan weer terug of moet ik h'm helemaal opnieuw jailbraiken? en wat is eigenlijk het verschil tussen 3.0 en 3.1? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Opnieuw jailbreaken uiteraard. Alle info daarover kan je vinden via de zoekfunctie van dit forum.
|
|
|||
|
|||
dankje, laatste vraag: staan die cydia apps nog ergens op mijn computer?
gr.. |
|
||||
|
||||
Nee die ben je kwijt.
|
|
|||
|
|||
das ***..
bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update van Cydia Apps? | albertvanderiet | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-03-11 19:03 |
Cydia apps na syncronisatie weg? | gufra | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-01-11 13:33 |
cydia repo's weg na update 3.0 met pwnage tool? | musiqman | Archief | 1 | 19-06-09 21:55 |
Cydia en AppStore apps weg? | benjaminnolan | Jailbreak apps en thema's | 23 | 07-04-09 14:22 |
|
|