Update van Cydia Apps? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben nu een paar dagen jailbroken, en heb al meerdere killer apps geïnstalleerd. Apple's AppStore houdt je prima op de hoogte van updates van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update van Cydia Apps?
Hoi,
Ben nu een paar dagen jailbroken, en heb al meerdere killer apps geïnstalleerd. Apple's AppStore houdt je prima op de hoogte van updates van geïnstalleerde Apps. Hoe werkt dit bij Cydia Apps? Moet ik zelf bijhouden of er updates zijn of geeft Cydia een melding?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Cydia geeft zelf aan of er updates zijn van apps die via Cydia zijn geïnstalleerd.
|
|||
|
|||
Waar zie je dat dan? Bij "Changes"?
|
|
||||
|
||||
Er komt dan een melding bij changes te staan.
|
|
|||
|
|||
Thanks! Ga afwachten.
|
|
||||
|
||||
Cydia geeft net als de app store een notificatie in springboard.
|
|||
|
|||
hoe krijg ik de notificatie van de updates weg???
als ik ze niet wil updaten?
dat cijfertje wil ik weghebben |
|
|||
|
|||
Do this:
Use WinSCP and open file : /private/var/lib/dpkg/status Search for the update that is bugging you in Cydia and you want it to stop notifying you to update it...for example gpSPhone. You'll see below it says (mine says) Version: 6.1.0 Change that to the latest version that Cydia says exists for update : Version: 6.2.5 Then save and go to Cydia...you'll see it wont be there in the updates list. Do the same for the rest of the updates and you are all set. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Super !! Dit werkt perfect, thx
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is er ook zoiets voor de app store. heb veel "gekochte"apps die niet kunnen updaten. dacht dat ik zoiets een keer in Cydia zag staan maar weet de naam niet meer?
|
|
||||
|
||||
disable badges kan je ook installeren
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb hetzelfde probleem. wil wel de cydia updates laten zien, maar niet de app store updates.. iemand enig idee hoe je dit kan doen? |
|
|||
|
|||
ik wil het niet, omdat ik na een update steeds een crash had :-(
dan maar geen updates meer.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
Apps gedownload van Cydia van springboard verwijderen | Charissastap | Jailbreak | 6 | 06-05-10 15:12 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
|
|