Whitoken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Here's my new springboard......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Whitoken
Here's my new springboard... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
MacThemes Forum / [Theme] Whitoken (minimalistic for ipod and maybe iphone)
Hier is hij helemaal te vinden. Er staat ook ergens op pagina 5 een instructie tussen. Het vergt enige moeite en geduld om alles juist te zetten, maar het loopt echt soepel en ziet er enorm zalig uit... Meer iconen kan je vinden onder mijn link. De installatie is dus terug te vinden onder Timmeh_ zijn link Laatst gewijzigd door Colpaert; 26-08-09 om 12:01. |
|
||||
|
||||
wow dat is vet.
maar helaas ook geprobeerd en tis best moeilijk ja
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee helaas niet. Maar hoef het niet.
|
|
|||
|
|||
Mij ook gelukt maar wel teveel moeite voor een thema dat je na elke restore of update alles opnieuw moet doen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het echt een zalige lay-out en zal hem lang gebruiken. Ondertussen duiken er ook al nieuwe ontwerpen op voor deze stijl van thema... Dus verveling zit er niet vlug in |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Whitoken
// Apart topic aangemaakt voor Whitoken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 23-09-09 om 21:16. Reden: Quote toegevoegd |
|
|||
|
|||
kijk hier eens:
https://forum.iculture.nl/f22/i...-whitoken.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
thx man ik ga er morgen even naar kijken |
|
|||
|
|||
ik heb momenteel dit hier allemaal gefikst gekregen, maar sinds ik die 'Gruppled Art' en 'Gruppled LockInfo' in winterboard heb staan, heb ik een überlelijk Wi-Fi icoontje, een lelijk batterij icoontje, allerlei knoppen die groen zijn, en da zou ik liever veranderd zien heeft er iemand een idee hoe en waar ik dit kan veranderen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
daar staat ook de batterij en die is ook uberlelijk ! Laatst gewijzigd door kuotje; 24-09-09 om 17:20. |
|
|||
|
|||
wow, bedankt voor het snelle antwoord..
ik heb echter nog een klein probleempje... die 'patches' (ik denk toch da ze zo noemen) die aangeven hoeveel mails en berichten ed ik heb, zijn ook nog steeds groen, evenals enkele knoppen... ook de datum staat in de status balk vanboven dit zou ik ook nog graag anders gezien hebben.. excuses voor de misschien noobisch vragen, maar het is allemaal de eerste keer dat ik zo echt m'n iphone pimp... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
whitoken vs teknologik? | Merlin | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-08-10 19:02 |
|
|