Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik heb gisterenavond mij Cydia geupdate, omdat ie daar een melding voor gaf. Ik weet niet welke bestanden geupdate zijn, het waren een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel
Goedenmiddag,
Ik heb gisterenavond mij Cydia geupdate, omdat ie daar een melding voor gaf. Ik weet niet welke bestanden geupdate zijn, het waren een aantal bestanden die er al op stonden.. DUs geen gedownloade proggs.. Ik heb zelf die avond nog: Retina HD Status Bar Free Music MarkTheMessage Cyntact en iController geinstalleerd en alles weer verwijderd, maar geen verbetering. Ik denk zelf dat het komt na het downloaden van iController, omdat die dingen uitschakeld.. Maar heb alles al verwijderd.. Ook na een aantal reboot's niks..!! Bereik is overal *****.. alleen buiten, kan ik wel bellen, maar met 2 streepjes.. Maar binnen helemaal niks meer. staat alleen mijn eigen naam (door MakeItMine) Het is een toestel van T-mobile dus geen unlock enzoo Herstellen dan maar,, ? Of heeft iemand een oplossing misschien? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weet niet of het werkt, maar baat het niet dan schaadt het ook niet ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelf KPN, dacht dat het wellicht daaraan lag. Kijk anders eens op bij Settings je Carrier op de juiste (geloof automatisch) staat.. Dan zoekt hij namelijk constant naar het beste bereik dacht ik.. Groeten, |
|
|||
|
|||
Staat inderdaad op automatisch..
moet wel heel lang zoeken naar de aanbieder Zit nu op me werk met helemaal niks.. ook geen mobiele data.. Waar ik normaal volle bereik heb als ik thuis ben ga ik hem even herstellen |
|
|||
|
|||
Op 1 of andere manier heb ik weer volle bereik..! Ik heb mijn mobiele data data roaming en 3G uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu doet ie het weer..?!!! Heel raar.. Miss iets van t-mobile..
Maarjah toch super bedankt.. Typend vanaf mijn iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update van Cydia Apps? | albertvanderiet | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-03-11 19:03 |
iPhone: nieuw toestel geen update ? | joeyverveer | Jailbreak | 0 | 30-09-10 14:58 |
[Cydia] Geen apps installeren | Chasinn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-08-10 23:15 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
Geen bereik na verwijderen Blacksn0w via Cydia | Kamphuis | Archief | 3 | 10-02-10 21:23 |
|
|