Cydia aankopen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 3GS heb ik verschillende programma's gekocht. Nu heb ik een iPhone 4 en die is ook gejailbreakt. Is het mogelijk om mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia aankopen
Op mijn iPhone 3GS heb ik verschillende programma's gekocht. Nu heb ik een iPhone 4 en die is ook gejailbreakt.
Is het mogelijk om mijn gekochte programma's ook op de iPhone 4 te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen enkel probleem!
|
||||
|
||||
Technisch gezien is het inderdaad geen probleem. Zelf had ik het programma Auto Silent gekocht toen in nog een 3GS had. Op mijn 4 wilde ik het programma weer installeren maar dat lukte niet. Navraag bij de makers leerde dat ik het opnieuw moest kopen....niets aan te doen volgens hen.
Grote flauwekul natuurlijk want andere developers houden er een prima systeem op na. Op mijn vraag of er niets geregeld kon worden aangezien ik mijzelf bij hen kon identificeren als geregistreerd gebruiker kwam al helemaal geen antwoord meer. Kortom gekochte software op je nieuwe iPhone is geen probleem maar of het altijd gratis is, is nog maar de vraag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aankopen App.Store | wvy | iPad algemeen | 1 | 20-07-10 09:20 |
Blijven Cydia aankopen bewaard na een firmware update? | geertgroen | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-05-10 13:59 |
App aankopen. | ronuz | iPhone Apps | 0 | 01-07-09 10:14 |
|
|