//

Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone.

Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goedeavond iedereen, ik heb een iphone gekocht van een vriend van mij, alleen dan zonder de simkaart. nu heb ik de iphone geupdate naar 3.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-09, 19:11
Brendanoz Brendanoz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Smile Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone.

goedeavond iedereen,
ik heb een iphone gekocht van een vriend van mij, alleen dan zonder de simkaart. nu heb ik de iphone geupdate naar 3.1 en nu kan ik niks meer met mn ipod omdat ik de Iphone door die update weer opnieuw moet activeren. . nu zie ik die vriend pas weer over 2 weken. dus dat is heel vervelend, nu was de vraag of er iets aan te doen is. ik heb al geprobeerd om mn Iphone te downgraden naar een FW die wel te jailbreaken is, alleen het downgraden lukt niet. nu had ik de vraag of ik hem nu uberhaupt nog kan unlocken en of jailbreaken aangezien hij niet meer is geactiveert sinds mijn update naar 3.1. of is er echt geen andere mogelijkheid dan een treinkaartje naar amsterdam te kopen,om die simkaart op te halen XD?

Groetjes BrendanoZ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
jailbreaken, probleem, simkaart, unlocken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Jailbreaken/unlocken met andere simkaart? Balls Unlock 2 24-06-10 20:31
Hulp gezocht met unlocken en jailbreaken Miranda Archief 1 30-10-09 17:24
iPhone 2G , ik kom maar niet verder met unlocken en jailbreaken Data Unlock [archief] 8 01-03-09 20:37
1.1.2. OTB (4.6) unlocken problemen jailbreaken Bounce Archief 2 09-02-08 12:16
Problemen met unlocken Iphone,, raar probleem!?! Diageo Unlock [archief] 15 10-12-07 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.