de 3g met 3.1 en nu??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi best mensen van het forum, all heb ik al een tijdje me iphone en heb hem laast nog geupdate via itunes naar de 3.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de 3g met 3.1 en nu???
hoi best mensen van het forum,
all heb ik al een tijdje me iphone en heb hem laast nog geupdate via itunes naar de 3.1 versie en heb me tel nog niet gejailbreaked. ik zou graag me tel willen jailbreaken maar ik zie en lees zo veel dat ik er nu even niet meer uit kom en dus jullie raad vraag. ik heb dus de iphone 3g met de orginale 3.1 frameware er op en niet gekraakt. en nu ????.... ow ik werk ook onder windows vista om het maar even te melden. graag lees ik jullie reacties.. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet lukken. Ik zit met hetzelfde; een iphone geleverd met fw 3.1
Geduld hebben dus... |
|
||||
|
||||
Je kunt toch gewoon met custom 3.1 firmware herstellen?
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet niet, dan had je phone op 3.0 al een jailbreak moeten hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html |
|
|||
|
|||
Dat had ik dacht ik aardig doorgelezen allemaal.
Nog ff voor de zekerheid dan: ik heb een 3GS, kwam al geinstalleerd met 3.1 (out of box), en nu zeg ja dat ik die toch kan jailbreaken???? |
|
|||
|
|||
Stom, stom, stom!!! Ik heb niet goed gelezen, topic ging om 3G... sorry!!
|
|
|||
|
|||
@Ronald hehehe geef niet.
ik heb de link bekeken maar de link die daar wordt weer gegeven gaat naar rapidshare en daar heb ik niet zo veel aan. ik ga het gewoon proberen maar dan nog is het geval ik ben twee tegen gekomen 1 = custom 3.1 firmware unactivated of 2 = custom 3.1 firmware activated dus tja ... welke |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gewoon herstellen met itunes gaat niet krijg de 16.. fout code
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ postbus
let wel mijn iphone is niet gekraakt. ik heb de herstel niet in de dfu mode gedaan. misschien moet ik dat ook nog even proberen ik heb gewoon met de +shift toets en herstel knop de bestand geselecteerd en het laten herstellen maar helaas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
|
|