Mogelijkheid tot opnieuw jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik zit met de volgende vraag : Enige tijd geleden heb ik min Iphone 3G T-Mobile, model MB497DN gejailbreaked met Redsnow en Cydia, allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijkheid tot opnieuw jailbreaken?
Hoi,
ik zit met de volgende vraag : Enige tijd geleden heb ik min Iphone 3G T-Mobile, model MB497DN gejailbreaked met Redsnow en Cydia, allemaal goed gegaan en hij deed het prima. Helaas per ongeluk geupdated met 3.1.2(7D11) en zodoende alle instellingen weer standaard. Nou wil ik weer een Jailbreak uitvoeren maar, kan ik nu bijv. met Blackrain opnieuw Jailbreaken? of weer met Redsnow? Blijft de telefoon werken? Ik weet ook niet wat er bedoeld met een unlocked versie . Voordat ik mijn Iphone om zeep help hoop ik op een goed advies . Grtz arvano |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met blackra1n kun je 3.1.2 jailbreaken (alhoewel dit slecht werkt op de 3G).
Je kunt ook een custom firmware 3.1.2 gebruiken om te jailbreaken. Activatie: voorbij het activatiescherm - iPhone kan gebruikt worden. Unlock: simlock van de telefoon verwijderen zodat elke simkaart gebruikt kan worden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB | Demazelen | Jailbreak | 10 | 05-08-10 23:53 |
Mogelijkheid tot doorverbinden op 3GS? | aksiram | iPhone algemeen | 8 | 14-07-10 00:09 |
iPhone 3GS: Mogelijkheid tot unlcok alle iPhones op 3.1.3 | aeger | Unlock | 8 | 01-05-10 13:07 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
na gebruik Itoner geen mogelijkheid tot sound | mischa1974 | Archief | 3 | 12-10-07 15:44 |
|
|