Mogelijkheid tot unlcok alle iPhones op 3.1.3 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was eens wat aan het zoeken op marktplaats en toen kwam ik deze advertentie tegen: Marktplaats.nl > Unlock Alle versies van Iphone 3G/3GS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijkheid tot unlcok alle iPhones op 3.1.3
Hallo,
Ik was eens wat aan het zoeken op marktplaats en toen kwam ik deze advertentie tegen: Marktplaats.nl > Unlock Alle versies van Iphone 3G/3GS inclusief versie 3.1.3 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Het lijkt met sterk dat het fake is, maar wat doen ze dan? Hardwarematig ofzo? Ik ben benieuwd of iemand dit weet!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het beste geval krijg je een tegoedbonnetje om hem te laten unlocken wanneer de GRATIS unlock uitkomt, in het slechtste geval hoor je niks en kan je zwaaien naar je euro's. Deze ad springt er wel uit omdat ze écht wel lef hebben om er zoveel voor te vragen.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, maar het is niet dat je kan fluiten naar je centen, want je gaat natuurlijk langs in persoon bij hun winkel, dus dat kan het ook niet zijn.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beetje logisch nadenken: duizenden mensen wachten hierop en er is maar 1 Marktplaats aanbieder die dit kan? Hiermee zouden meteen alle oplichtersalarmbellen moeten gaan rinkelen. Daarnaast zou je direct een mededeling lezen op de frontpage van Iphoneclub als er unlock was voor de 3.1.3.
|
|
|||
|
|||
Iphoneland
En die unlock dan van 2Blog - The easiest way 2 Blog! Hier schijn je de unlock voor 3.1.3 met nieuwe baseband en alle andere versies te kunnen unlocken? Er staan allerlei reacties van mensen die met succes hun iPhone hebben geunlocked.. Kost wel 30,- euro maar dat kun je ook met meerdere personen delen??? wie weet hier wat over?
Laatst gewijzigd door yvonharig; 29-04-10 om 20:43. Reden: Klopt niet |
|
|||
|
|||
de meeste die zo iets doen krijg je een zip bestandje en daar staat dan gewoon blackrain in of redsnow en kom je als nog niet ver en wat die mensen zeggen met dat het kan met die andere baseband lukt het ook niet want als je downgrade met fuzzyband wat alleen ken met de 5.08 bootloader ding ken je een unlock draaien maar krijg je geen provider signaal dus in welke zin dan ook simpel gezegt weggegooid geld
|
|
|||
|
|||
Ik heb het over iphoneland. Ze zeggen de nieuwste baseband te kunnen unlocken, geen blackrain oid. Er staan op hun site allerlei reacties op van mensen met de nieuwste versie, nieuwe baseband etc etc en zij beweren toch echt dat het werkt. Is er iemand die dit heeft geprobeerd of die dit kan bevestigen. Groetjez
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB | Demazelen | Jailbreak | 10 | 05-08-10 23:53 |
Mogelijkheid tot doorverbinden op 3GS? | aksiram | iPhone algemeen | 8 | 14-07-10 00:09 |
iPhone: Mogelijkheid tot opnieuw jailbreaken? | arvano | Jailbreak | 1 | 17-10-09 13:09 |
Mogelijkheid tot slepen van Windows explorer naar iPhone | Bounkass | Desktop-applicaties | 9 | 22-09-09 11:19 |
na gebruik Itoner geen mogelijkheid tot sound | mischa1974 | Archief | 3 | 12-10-07 15:44 |
|
|