//

iphone 3g 16gb Mobistar

iphone 3g 16gb Mobistar discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) halo, ik zet nu met een unlocked en jb iphone 3.0 fw maar zou die iwllen updaten naar 3.1.2 fw. nu is mijn vraag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-09, 12:25
furaxity furaxity is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard iphone 3g 16gb Mobistar

halo, ik zet nu met een unlocked en jb iphone 3.0 fw maar zou die iwllen updaten naar 3.1.2 fw.

nu is mijn vraag ik heb mijn iphone bij Mobistar aangekocht, maar toen ik die jb met redsnowdacht ik had ik geen ontvangst en moest ik die unlocken ook ... is dat normaal ?

nu zou ik gewoon willen upgraden naar 3.1.2 en hem jailbreaken dan kan ik gewoon gedownloade apps er op zetten klopt dit ?

maar nu is de vraag zou ik die dan terug moeten unlocken ( want ik weet dat er nog geen unlock uit is ) anders ga ik nog ff wachten tot die er komt !

ohja ik gebruik een proximus abonnement maar dat speelt wss geen rol denk ik

greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-09, 12:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als je iPhone van Mobistar komt moet die normaal officieel simlockvrij zijn.

Zoek hier even de juiste customfirmware en herstel daarmee dmv shift+herstel in iTunes. Dan is je iPhone gejailbreakt en is de baseband niet geüpdate. Moest het nodig zijn om te unlocken, dan kan dat nog altijd.
  #3  
Oud 17-10-09, 12:40
furaxity furaxity is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

ok, bedankt, maar nu heb ik nog vraagje.

ik zou 1st een clean install willen doen van versie 3.0 ofzo, en dan updaten zoals jij zegt., want nu merk ik dat mijn iphone redelijk traag werkt geen idee hoe het komt ( staat nog ver van vol ).

dus moet ik dan gewoon een 3.0fw zoeken en die installeren ( zoals herstel en dan die customized 3.1.2 file installeren en jailbreaken ? )

of moet ik die jailbreak al in 3.0 doen ?

en wat moet ik dan juist nemen van die url dat je gegeven hebt ?

iPhone 3G:
- Jailbreak
- Activatie
- Cydia

of

- Jailbreak
- Zonder activatie
- Cydia
- Apple logo


greetz
  #4  
Oud 17-10-09, 12:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je hoeft geen clean install te doen hoor, je iPhone zal vanzelf wel sneller worden na update Jij hebt die zonder activatie nodig.
  #5  
Oud 17-10-09, 12:47
furaxity furaxity is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je hoeft geen clean install te doen hoor, je iPhone zal vanzelf wel sneller worden na update Jij hebt die zonder activatie nodig.
ok bedankt, nu nog een laatste vraagje, verlies ik mijn appz dan of blijven die staan ? die blijven wss staan dacht ik ?
  #6  
Oud 17-10-09, 12:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

De apps uit Cydia zal je kwijt zijn, maar die kan je wel backuppen met bijvoorbeeld AptBackup. De apps uit de App Store staan normaal gezien in iTunes dus die worden na herstel opnieuw gesynchroniseerd en zal je niet kwijt zijn. Vergeet ook geen reservekopie te maken als je al je instellingen, foto's enzovoort wil behouden!
  #7  
Oud 17-10-09, 12:52
furaxity furaxity is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
De apps uit Cydia zal je kwijt zijn, maar die kan je wel backuppen met bijvoorbeeld AptBackup. De apps uit de App Store staan normaal gezien in iTunes dus die worden na herstel opnieuw gesynchroniseerd en zal je niet kwijt zijn. Vergeet ook geen reservekopie te maken als je al je instellingen, foto's enzovoort wil behouden!
mja heb geen enkele app gekocht gewoon zo via via afgehaald, dus zla die dan wss kwijt zijn is het niet ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.