kleine bug of gevolg jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs FW 3.1.2 geinstalleerd (simlockvrije 3GS). Kort geleden bemerkte ik dat het bijna onmogelijk is om als eerste letter in een zin de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kleine bug of gevolg jailbreak?
Ik heb onlangs FW 3.1.2 geinstalleerd (simlockvrije 3GS). Kort geleden bemerkte ik dat het bijna onmogelijk is om als eerste letter in een zin de "x" te typen. Het toetsenbord kiest telkens de "c" of de "z" (ook al kijk ik heel precies waar ik het scherm raak) en slechts met heel..heel veel moeite krijg ik de x op het scherm te staan. Echter, dit is alleen bij de eerste letter van de eerste regel tekst. In het vervolg is het geen enkel probleem meer. Dit fenomeen treedt ook niet op bij andere letters.
Ik weet dat het een onbenullig iets is want zo vaak heb je de "x" niet nodig aan het begin van een zin. Maar ik ben wel benieuwd of dit FW 3.1.2 is of de jailbreak die dit veroorzaakt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het even geprobeerd in zowel sms, mail als notities en nergens heb ik dit probleem. Lijkt me noch een bug, noch een gevolg van de jailbreak, maar eerder iets exemplarisch.
|
||||
|
||||
heb dit net geprobeerd op de mijne en heb het ook op firmware 3.0 lukt wel na een paar keer proberen
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Open nieuwe notitie en dan zal de eerste letter een hoofdletter zijn. Probeer dan eens de x te kieze....
|
|
|||
|
|||
hmm ik heb het ook, hoe kan dit
|
|
||||
|
||||
bij mij in FW 3.0.1 nergens last van
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook geen last van.
|
||||
|
||||
Hier ook geen last van. Vreemd "probleem".
|
|
||||
|
||||
Ik heb het net wel opgemerkt.. Een nieuwe notitie openen en dan een hoofdletter X typen: dat gaat niet.. Ook als je een letter ingedrukt houdt van de onderste rij en dan je vinger horizontaal beweegt, wordt de 'x' ook overgeslagen. Een probleem is het niet, maar wel opmerkelijk!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home-Screen bug/fout [jailbreak] | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 13 | 19-10-10 11:05 |
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak | Romyyy___ | Jailbreak | 0 | 12-10-10 18:28 |
Jailbreak appstore bug? | bouver | iPhone Apps | 4 | 17-06-10 10:56 |
iPhone: Kleine vraagjes mbt Jailbreak & Unlock 1g | qntr0l | Jailbreak | 3 | 24-08-09 15:51 |
iPhone: 2 kleine probleempjes sinds 2.1 jailbreak... | deff81 | Jailbreak | 2 | 22-09-08 22:51 |
|
|