Netwerk niet beschikbaar? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb na lang twijfelen gisteren toch mijn iphone gejailbreakt naar 3.1.2 Blij dat het gelukt is en dat mijn tethering het ook nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk niet beschikbaar?
Hoi!
Ik heb na lang twijfelen gisteren toch mijn iphone gejailbreakt naar 3.1.2 Blij dat het gelukt is en dat mijn tethering het ook nog doet! Nu was ik in mijn instellingen aan het kijken en kwam nu dit tegen... foto.jpg Ik kan nog alles doen met mijn telefoon maar vind het toch raar dat het netwerk niet beschikbaar. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Heb al mijn netwerkinstellingen hersteld... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem.
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
zoekfunctie
deze site is voorzien van een goede zoekfunctie.
zo een onderwerp is al 10x voorbij geweest. probeer opnieuw te jailbreaken.. Deze keer even de simpincode weghalen! En ervoor zorgen dat tijdens jailbreak iTunes niet naar voren springt! |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook gehad. Wat ik ook deed, (opnieuw jailbreak, herstel, met en zonder dfu mode, up naar originele firmware) kreeg het netwerk niet voorelkaar. Mij restte niets op dan, met de originele firmware naar T-mobile winkel te gaan voor reparatie. Toestel opgestuurd, Binnen 2 weken kreeg een ander toestel terug. Wi-Fi was gewoon kaduuk.
|
|
|||
|
|||
Kan dat toch niet vinden via de zoekfunctie. Echter heb ik gedaan zoals jij aangeeft en ik heb nog steeds hetzelfde probleem als jrg85. Iemand?
|
Labels |
instellingen, netwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
netwerk niet beschikbaar maar toch bellen? | Gregsken | Archief | 4 | 21-10-09 19:19 |
Geen netwerk beschikbaar | STIPHONE | Orange | 5 | 05-08-09 19:14 |
het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar | Martijnzzz | iPhone algemeen | 9 | 10-06-09 19:14 |
Netwerk niet beschikbaar (geen service) | jroen87 | iPhone algemeen | 39 | 31-10-08 19:07 |
Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3 | adrie.flipse@orange.nl | Unlock [archief] | 3 | 13-02-08 20:58 |
|
|