Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mijn telefoon vandaag laten upgraden van firmware 1.1.1 naar 1.1.3. Dit ging goed, maar nu geeft mijn iPHONE aan dat ''Netwerk niet beschikbaar is'' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3
Ik mijn telefoon vandaag laten upgraden van firmware 1.1.1 naar 1.1.3. Dit ging goed, maar nu geeft mijn iPHONE aan dat ''Netwerk niet beschikbaar is'' Mijn Simkaard van KPN zit er in, en ik kan mijn pincode ingeven. Ik kan dus op dit moment niet bellen of gebeld worden. Iemand een idee hoe ik mijn iPHONE weer een netwerk laat zien? Zit dus nu op versie 1.1.3
Groet, Adrie Flipse adrie.flipse@orange.nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou iworld via installer kunnen installeren dit zou het op moeten lossen
|
|
|||
|
|||
okay, weet je dan ook waar ik de source daarvoor kan vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je geupdate of hersteld... Kijk eens op onderstaande link, daar wordt uitgelegt hoe je een 1.1.3 kunt unlocken. Suc6 https://forum.iculture.nl/f14/i...2-113-otb.html Laatst gewijzigd door ControlSje; 13-02-08 om 21:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Netwerk niet beschikbaar? | jrg85 | Jailbreak | 4 | 17-12-09 16:04 |
netwerk niet beschikbaar maar toch bellen? | Gregsken | Archief | 4 | 21-10-09 19:19 |
Netwerk problemen na update naar 3.1 | Kurt V | iPhone algemeen | 4 | 18-09-09 23:02 |
het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar | Martijnzzz | iPhone algemeen | 9 | 10-06-09 19:14 |
Netwerk niet beschikbaar (geen service) | jroen87 | iPhone algemeen | 39 | 31-10-08 19:07 |
|
|