Wel tethering in 3.1.2, geen jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet Wat er allemaal is gedaan, maar ik kom op de iPhone 3gs van mijn vriendin net tegen dat zij kan tetheren zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel tethering in 3.1.2, geen jailbreak?
Ik weet niet Wat er allemaal is gedaan, maar ik kom op de iPhone 3gs van mijn vriendin net tegen dat zij kan tetheren zonder jailbreak, apps of custom firmware. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Als dit betekent dat t-mobile besluit tot het aanzetten van tetheren zou dit gaaf zijn. Ze betaalt overigens ook niet meer dan de standaard kosten voor I-150.
Ik kan overigens nu geen screenshots plaatsen. Ik heb geen laptop bij de hand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp werkt thetering ook echt het is dus niet zo dat je alleen de optie hebt zoals veel mensen stellen, deze blijft namelijk staan tot die wordt geactiveerd.
als het wel zo is dan vraag ik mij af hoe dit kan. |
|
||||
|
||||
En je hebt dit echt geprobeerd? Bij mij was deze optie vroger ook zichtbaar, maar van zodra ik die aanzette en verbond met de PC verdween deze. Volgens mij kan het dus niet in firmware 3.1.2.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wel of geen jailbreak!? | iphone789 | Jailbreak | 7 | 18-01-11 21:50 |
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet | pdewildt | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:39 |
iPhone: iedereen met geen 3g verbinding maar wel jailbreak - oplossing hier. | borgqueenx | Jailbreak | 4 | 01-07-10 10:55 |
Geen Tethering in XP, wel in Vista | maartenotto | iPhone algemeen | 1 | 16-08-09 14:33 |
|
|