Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn 3G kan upgraden van 3.0 redsnow naar firmware 3.1.2. alle berichten die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn 3G kan upgraden van 3.0 redsnow naar firmware 3.1.2. alle berichten die ik tegenkomen zijn gelockt en refereren naar de zoekfunctie. Als ik daar van 3.0 naar 3.1.2 intyp, krijg ik geen hits! Maar goed, ik zal mijn vragen hier stellen. Als ik upgrade naar 3.1.2, zijn dan alle programma's (Cydia apps) verdwenen? Kortom, is een upgrade een volledig nieuwe installatie of bestaat er ook zoiets als een upgrade waarbij alle userbestanden en apps blijven bestaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey Apple-lovers!
Ik heb een Iphone 3Gs 16Gb (firmware 3.1.3, jammer genoeg) Ik heb deze geprobeerd te downgraden (YouTube - Downgrade 3.1.3 Firmware To 3.1.2 iPhone And iPod Touch) Maar telkens als ik mijn firmware (3.1.2) aanklik, geeft hij nadien een foutmelding.. Waar kan ik de goede firmware voor 3.1.2 downloaden? thx! Mannaert |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mag ik mijn Iphone nu jailbreaken of niet als ik die 3.1.3 erop ga zetten?
En maakt het uit dat Blackrain er nog opstaat ? |
|
||||
|
||||
^mag wel...kan nie. (nog nie)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
....mist je aan tig voorwaarden voldoet toch?
|
|
|||
|
|||
mits je iphone niet unlockt hoeft te worden en het geen mc model is
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu bijhet bellen zon melding enjoy your jailbreak ofzo zon zwart schermpje. Hoe haal je dit weg?
Gr Victor |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Ik heb net een Iphone 3gs 16GB versie 3.1.3(7E18), firmware 05.12.0. binnen. * gedownload Snowbreeze 1.5.1 * uitgevoerd op pc * Itunes herstellen (shirft+linkermuisknop) * selecteer snowbreeze.ipsw Na verloop van tijd geft Itune een foutcode (1604) Weet iemand hoe dat op te lossen? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
hierdoor wordt het toch onduidelijk.
ik had 3.1.2 en jailbroken. vervolgens 3.1.3 erop en dat ben je de bok. vervolgens kan je downgraden naar 3.1.2 en weer jailbreaken. ik heb daavoor redsn0w moeten gebruiken. ik zit dus gewoon op 3.1.2. overal lees je ja of nee, maar een duidelijk antwoord is ver te zoeken. dus, als je naar 3.1.2. bent gegaan, wat is dan de best procedure? eerst downgraden naar 3.1.2 of kan je momenteel gewoon jailbreaken zonder downgrade.
|
||||
|
||||
Wat is fout (1600)?
|
|
||||
|
||||
www.google.nl is your friend
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vraag het niet voor niets hier! |
|
|||
|
|||
hey,
Ik heb net mijn Iphone gekregen van me neefje, hij kan er niet mee omgaan zegt die! Ik snap er niets van? Hoe kan je precies zien welke Iphone je hebt? Ik ben naar een bedrijf geweest die hem kan unlocken, maar er staat een hele nieuwe versie op ofzo? Ik kan nu alleen noodoproep plaatsen? ik heb een Vodafone abbonement? Hoe kan ik gewoon met mijn telefoon, smsjes versturen en bellen? |
|
|||
|
|||
Probeer dit maar even...
Fix 1604, 1602, 1600 Error During iPhone 3.1.3 IPSW Custom Restore | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Ik raak nu toch best wel een beetje in de war :S
Ik heb een iPhone 3gs, heeft nog geen jailbreak gehad en helaas zo snugger geweest om em te updaten naar 3.1.3 Nu hoor ik verschillende verhalen. de een zegt dat ie te jailbreaken is, de ander niet. Ik heb een T-Mobile SIM dus simlock vrij hoeft wat mij betreft niet.. Nu staat er weer dat RedSn0w m'n 3gs kan jailbreaken.. Verwarring is groot.. kan iemand mij miss. duidelijk vertellen wat ik nou precies moet weten? Hoe kom ik erachter of ik een mc model heb? Sorry als deze vraag al eerder gesteld is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.... |
|
|||
|
|||
hey,
ik heb net een iPhone 3G 8gb van een vriend van me overgekocht. Hij is nog nooit gejailbreaked maar hij heeft er wel 3.1.3 op geinstalleerd. Met welke tool moet ik hem jailbreaken? Want ik zie overal comments op het net dat je iphone kan bricken en niet meer unlockbaar is, of dat hij in recovery mode blijft vast steken, ... thx |
|
|||
|
|||
Ik kan geen roms maken met Snowbreeze,,,
Ik krijg steeds op het laatst de foutmelding dat hij de rom niet kon maken *het bekende X* Kan iemand mij een rom sturen waarbij de telefoon geactiveerd word, met cydia, zonder aagepaste bootlogo's, en een boot partitie van 1000MB. Omdat mij dit op geen enkele computer hier in huis lukt (Windows 7 64-Bit en 32-Bit) Ik zou er graag 1 willen hebben van 3.1.2 en 3.1.3. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik heb zelf een server waarnaar je dit kunt uploaden zodat niemand anders er toegang tot heeft mocht dat wel nodig zijn dan hoop ik een link te krijgen om hem te downloaden. Natuurlijk maakt mij dit niks uit of iemand anders hem ook binnen haalt maar misschien dat de maker het niet wil.:$.... Ik hoor graag van jullie *evt. in een PM. |
|
|||
|
|||
Jailbreak iPod Touch 3G 3.1.3 MC MODEL
weet iemand of er een jailbreak is voor ipod touch 3g firmware: 3.1.3 MC MODEL? ik baal er erg van dat ik heb geupdate naar 3.1.3 want nu kan ik dus geen jailbreak meer doen. dat zou sowieso al moeilijk gaan omdat het een MC MODEL is maar daar zou nog wat aan te doen zijn... maar nu kan het helemaal niet meer volgensmij
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak | mykie | Jailbreak | 65 | 04-04-11 07:54 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|