cydia verwijderen na unlock/cydia apps? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al even gezocht in het forum, kan het niet meteen vinden, maar heb voor een vriendin van me haar iphone unlocked en nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia verwijderen na unlock/cydia apps?
Ik heb al even gezocht in het forum, kan het niet meteen vinden, maar heb voor een vriendin van me haar iphone unlocked en nog wat dingen via cydia erop gezet
nou wil ik niet dat zij er nog meer mee doet, kan je cydia eraf halen zonder unlock en andere dingen kwijt te raken? en kan je deze ook makkelijk weer terug zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom wil je niet dat ze er nog meer mee doet
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet. Je kan de applicatie Cydia wel wegpoofen, maar echt verwijderen is niet mogelijk.
Volgens mij kan je beter zeggen dat ze Cydia niet hoeft te openen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Reclame in apps uit Cydia verwijderen? | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 13 | 25-04-11 15:54 |
cydia apps verwijderen | jesseb15 | Jailbreak | 1 | 12-06-10 19:16 |
cydia apps/winterboard verwijderen | bunqueejump | Archief | 3 | 20-04-10 23:48 |
Cydia apps verwijderen? | GoldFinch | Archief | 1 | 15-10-09 00:15 |
|
|