cydia apps verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo hoe kan je cydia apps verwijderen ik probeerde het gewoon eerst lang op het icoon drukken maar er zat geen kruisje bij hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia apps verwijderen
hallo hoe kan je cydia apps verwijderen ik probeerde het gewoon eerst lang op het icoon drukken maar er zat geen kruisje bij hoe kan ik ze verwijderen?
gr jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Reclame in apps uit Cydia verwijderen? | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 13 | 25-04-11 15:54 |
cydia apps/winterboard verwijderen | bunqueejump | Archief | 3 | 20-04-10 23:48 |
iPhone: cydia verwijderen na unlock/cydia apps? | rikkie123 | Jailbreak | 2 | 19-01-10 18:38 |
Cydia apps verwijderen? | GoldFinch | Archief | 1 | 15-10-09 00:15 |
|
|