Probleem met recovery! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ******* for 3.1 geinstaleerd, en me telefoon bleef haken bij de boot screen. Na meerdere malen te herstarten bleef het nog steeds daar haken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met recovery!
Vandaag ******* for 3.1 geinstaleerd, en me telefoon bleef haken bij de boot screen. Na meerdere malen te herstarten bleef het nog steeds daar haken. Dus ik belsoot maar een recovery te maken op 3.1.2. Maar zelfs met de officiele ipsw file kan mijn telefoon niet recoveren. er staat : De iphone iPhone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build. Iemand enig idee dat ik dit kan oplossen? heb mijn telefoon dringend nodig voor morgen=(
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple is gestopt met het signen van de vorige firmware's. Je kunt een custom firmware 3.1.3 maken en zo je JB en Unlock behouden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
iPhone: Probleem Restoren | Kom niet uit recovery modus | Vlietson | Jailbreak | 3 | 06-03-11 22:56 |
Iphone probleem met Recovery mode | thomas89 | Archief | 4 | 12-08-08 15:46 |
iPhone: Probleem Recovery Mode | ToniD | Jailbreak | 4 | 10-08-08 17:33 |
Probleem! niet in recovery.. | tbeumer@ | Archief | 1 | 23-07-08 23:03 |
|
|