Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb van de week een Iphone 3gs gekregen die niet meer werkt, toch probeer ik hem weer aan de praat te krijgen echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40
Hoi,
Ik heb van de week een Iphone 3gs gekregen die niet meer werkt, toch probeer ik hem weer aan de praat te krijgen echter lukt dat nog niet echt, hoop dat ik via dit forum wat meer info kan achterhalen. Het gaat om een Iphone 3gs met een oude bootrom, van deze iphone zijn geen shsh files opgeslagen. Zodra ik hem aanzet gaat hij direct in recovery mode, ook met programma's als iRecovery en tiny umbrella krijg ik hem er niet uit. Als ik het via Itunes recover geeft hij vrijwel direct error 40. Iemand een idee wat te doen of waar te beginnen? Alvast Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd als iemand nog een idee heeft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 1 - Recovery Loop / unresetable / error 1015 | MrLuckbox | iPhone algemeen | 1 | 04-11-11 00:10 |
Windows: uit greenpoison recovery loop (4.2.1) niet bij te werken naar 4.3.3 | Dekkion | iTunes | 2 | 24-05-11 00:03 |
iPhone: iPhone 3gs recovery loop/ 16xx error | joj3 | Jailbreak | 2 | 02-03-11 17:14 |
iPhone: recovery loop iphone 3gs | jvh89 | Jailbreak | 4 | 31-01-11 17:21 |
Recovery Mode Loop | hopi | Archief | 5 | 04-12-09 15:50 |
|
|