iPhone 4s, simlock vrij; Ben 3G Internet werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4s besteld via apple en een Ben abbo genomen voor internet. Helaas werkt internet via 3G niet. Weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s, simlock vrij; Ben 3G Internet werkt niet
Hallo,
Ik heb een iPhone 4s besteld via apple en een Ben abbo genomen voor internet. Helaas werkt internet via 3G niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Wat ik al heb gedaan? - Internet instellingen van Ben geinstalleerd (& opnieuw opgestart) - iPhone configuration utility gedownload en een bestand gemaakt via de instellingen van Ben. Na installatie op de iPhone werkte dit ook niet. De instellingen werken niet voor mijn iPhone, dus ik denk dat deze instellingen alleen voor de iPhone 4 werken. Wellicht moet ik nog een bepaald portnummer ingeven in de iPhone config utility. Kan iemand me verder helpen? De Ben klantenservice is dicht Alvast bedankt! Leo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Anyone?
Ben kon me ook niet verder helpen helaas. |
|
|||
|
|||
Je kunt via Instellingen voor je iPhone de internetinstellingen voor jouw iPhone downloaden. Dit kun je met behulp van je Wi-Fi-verbinding doen met Safari.
HIer probeer dit, de link openen op je iphone ik had het probleem ook heb toen een mailtje gestuurd, nu doet me internet het weer. |
|
||||
|
||||
heb je bij netwerk, mobiele data aanstaan?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S Simlock vrij of niet? | Peunage | iPhone algemeen | 12 | 03-11-11 20:06 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? | michael3301 | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 16:45 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
iPhone (1.0.2. > 1.1.1. > 1.0.2.) niet simlock-vrij | Lonnerpon | Unlock [archief] | 3 | 17-11-07 00:56 |
|
|