iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Custom 3.1.3 Firmware (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/53982-custom-3-1-3-firmware.html)

Destiny 24-03-10 23:25

Je kunt 3.1.3 ook gewoon jailbreaken zonder deze custom te gebruiken. Gebruik hiervoor Redsn0w en verwijs naar de originele 3.1.2 firmware.

psycholander 25-03-10 00:53

Zojuist de costum FW erin gestopt maar die update wel de baseband!

Doq 25-03-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 430099)
Je kunt 3.1.3 ook gewoon jailbreaken zonder deze custom te gebruiken. Gebruik hiervoor Redsn0w en verwijs naar de originele 3.1.2 firmware.

Oke, gedaan, maar hij blijft dan hangen bij: Waiting for reboot zegmaar.. Wat moet ik dan doendan?

cwsmdb 26-03-10 12:56

heb gisteravond geprobeerd mijn 2g via itunes te upgraden naar 3.13
echter liep itunes vast met de foutmelding over netwerkverbinding
in de laatste 3 minuten
nu staat hij dus in de dfu mode (stekkertje) en krijg hem daar niet meer
uit, ook niet als ik de home en powerbuton 10 sec vast houdt
hij gaat dan uit en als ik hem dan weer aanzet staat er dus weer het
stekkertje
wil wel gaan updaten naar 3.13 en dan weer jailbreaken
stond nog op 1,1,2 als ik het goed onthouden heb en wordt dus wel een
tijd.
wie wil mij helpen.
heb nl al meerdere keren een vraag gesteld over de 2g maar niemand
schijnt meer te willen helpen.

iceblue 26-03-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 430004)
Links zijn weer up en running.

Super ik ben weer up to date, tnx!

Rat-72 27-03-10 11:46

Goeiedag,

Ik heb hiet een 3G met FW 3.1 Hij is simlock vrij en ik kan hem gewoon syncen in Itunes dus neem aan dat ie dan geactiveerd is. Hij is niet gejailbreakt. Kan ik dan gewoon deze custom 3.1.3 er op zettten met jailbreak niet activeren en cydia is hij dan ook gelijk gejailbreakt..?? OF met je hem eerste jailbreaken voor je de custom erop zet...????

Met zeer vriendelijke groet Harm

Thawall 27-03-10 14:24

Goedendag allen,

ik heb sinds afgelopen woensdag een Iphone die wil ik jailbreaken maar heb de nieuwste software 3.1.3.
Iemand enig idee wanneer de goede jalibreak komt voor deze software?
Hoor graag van 1 van jullie.

mvg Michel

Destiny 27-03-10 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thawall (Bericht 431041)
Goedendag allen,

ik heb sinds afgelopen woensdag een Iphone die wil ik jailbreaken maar heb de nieuwste software 3.1.3.
Iemand enig idee wanneer de goede jalibreak komt voor deze software?
Hoor graag van 1 van jullie.

mvg Michel

Gebruik eens de zoekfunctie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psycholander (Bericht 430121)
Zojuist de costum FW erin gestopt maar die update wel de baseband!

Dat lijkt me heel sterk, aangezien PwnageTool automatisch het updaten van de baseband uitschakelt.

Rat-72 27-03-10 20:33

Gebruik eens een zoek functie is een gemakkelijk gebruikt antwoord..
sorry wil niet zeuren ..

Want als ik dus 3g laat zoeken krijg je 100 opties en als je op meerdere woorden in typt dan krijg je een fout melding... Heb echt rond gekeken naar kon niet mn antwoord vinden...

Ik antwoord ff hier want mn topic is gesloten ivm het niet gebruiken van de zoek functie...

Mvg Harm

bertoes1 28-03-10 09:26

ik heb een iphone 3gs met 3.1.3 firmware is dat te jailbreaken ?????

riceburner 29-03-10 08:56

Provider problemen na 3G Upgrade
 
Beste mede-forummers, gisteren mijn iPhone voorzien van de Custom Firmware 3.1.3 van deze site, maar jullie raden het al, problemen :-S
Mijn provider (T-Mobile) kan niet meer gevonden worden, en mijn (niet van iTunes afkomstig) programma's kunnen niet worden teruggezet. Het toestel was hiervoor ge-jailbraked op versie 3.1.2 en ik heb de stappen gevolgd welke op deze site staan (Restore mode) hierbij heb ik geen foutmeldingen gekregen en het toestel werkt verder wel gewoon. Graag hulp, bedankt.

tukker67 29-03-10 21:50

hallo allemaal , ik ben echt nieuw met de iphone , maar had even een vraag , ik heb sinds een paar dagen me iphone 3gs 16 gb , met firmware 1.3.1
kan ik dan gewoon de custom firmware erop zetten , want dat lijkt me toch het gemakkelijkste
en dan nog een vraag , kan je als het verkeerd mocht gaan , je iphone gewoon terug zetten zonder problemen?

bvd

108Cotrcie 30-03-10 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riceburner (Bericht 431585)
Beste mede-forummers, gisteren mijn iPhone voorzien van de Custom Firmware 3.1.3 van deze site, maar jullie raden het al, problemen :-S
Mijn provider (T-Mobile) kan niet meer gevonden worden, en mijn (niet van iTunes afkomstig) programma's kunnen niet worden teruggezet. Het toestel was hiervoor ge-jailbraked op versie 3.1.2 en ik heb de stappen gevolgd welke op deze site staan (Restore mode) hierbij heb ik geen foutmeldingen gekregen en het toestel werkt verder wel gewoon. Graag hulp, bedankt.

ik heb precies hetzelfde gekloot met mijn apps die ik niet via itunes of rock of cydia heb. Echter doet de comunicatie het wel bij mij komt je iphone uit NL ? Anders moet je via fuzzyband proberen om te unlocke kijken of die dat wel doet misschien, nooit geschoten is altijd mis.

Phyzx 30-03-10 12:13

Hoe installeer ik deze firmware als iTunes aangeeft dat er de ''laatste'' firmware opstaat? ik heb niet de orginele sim-kaart en kan niet activeren.

bvd.

easynote 30-03-10 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phyzx (Bericht 432029)
Hoe installeer ik deze firmware als iTunes aangeeft dat er de ''laatste'' firmware opstaat? ik heb niet de orginele sim-kaart en kan niet activeren.

bvd.


1 goede TIP :D
VEEL LEZEN
en je zult veel meer weten dan nu
want die vraag die je nu stelt
is hier al 100X gevraagd :eek:

als ik het goed lees is je iphone simlock op versie 3.1.3 ;)

zoek maar zelf eens wa verder :P
ik denk :rolleyes: dat je een beetje zult moeten wachten zoals velen anderen. je zult er zelf wel achterkomen GEWOON VEEL LEZEB;)

Phyzx 30-03-10 13:54

Ik lees me een ongeluk, overal tut's en dergelijke.. maar het komt er op neer dat er niks gebeurt als ik mijn iphone aanzet met een sim kaart erin, en geen idee heb welke firmware erop staat aangezien er in iTunes alleen komt te staan dat het de ''latest'' is, verder moet hij geactiveerd worden en heb ik niet de orginele simkaart erbij.

xKocer 31-03-10 09:46

Nee, IReb verhelpt niks, Verpest heel je computer.

Je usb poorten gaan raar doen, pc gaat vastlopen enz.
Error 1604 is niet te verhelpen.

YiL 31-03-10 15:47

Ik heb dus ook deze custom firmware derop staan.

Sindsdien werkt geen enkele push applicatie en kan ik mijn gesprekken vaak niet beantwoorden omdat schuifje niet reageerd. Meest vreemde dingen die er gebeuren met deze firmware.

Iemand ook deze rare symptonen?

keelsee123 31-03-10 19:26

Ik heb een Ipod Touch 2 gen 8gb MC-Model. Ik wil hem graag jailbreaken maar ik heb versie 3.1.3 die ik in itunes kreeg en hem moest installeren. Ik zou graag willen weten wat ik nu moet doen!
Alvast bedankt!

djmbs 01-04-10 04:19

bij mij werkt het niet... ik heb versie 3.1.3 en heb alle 2 gedownload ; met/ en zonder activatie gedaan en het werkt niet?? wat gaat er mis?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.