@ scoop1 -> thnx ga het zo proberen
|
Citaat:
Typfoutje 1600 error. Ach ja wil niet lukken, jammer dan. Ik kijk wel als het wat makkelijker kan ofzo. Maar nog heel erg bedankt voor je hulp. |
Citaat:
Mvg. Lips |
Heb even een hulp vraagje, advies. Op mijn 3gs heb ik 3.1(7C144) model MC142DN. Kan ik met storage.to - Download updaten met acti? Of raden jullie me aan nog ff te wachten.
Alvast bedankt voor de info :) |
@scoop1; ik ben al weer een tijdje terug van 3.1.3 en heb nu weer 3.1.2 én jailbreak. kan jij mij een goeie reden geven waarom ik naar 3.1.3 terug zou moeten gaan? ik heb begrepen dat 313 echt niet zoveel beter is en meer kan dan 312. of mis ik iets?
|
hey
hoe kun je de custom firmware installeren? ik ben zelf in het bezit van een iphone 3GS die draait momenteel op Versie 3.1.2 (7D11) Model: MC139DN Modemfirmware: 05.11.07. deze is gejailbreakt + unlocked via blackra1n, nu probeer ik dus de custom firmware van hier te installeren. maar elke keer als ik wil restoren krijg ik error 1600. ik heb het geprobeerd via IReb maar dat programma doet helemaal niets, geen wit scherm ook de recovery loop fix werkt niet. (zowel recovery mode als DFU mode) en ik heb het ook geprobeerd met orginele 3.1.2 firmware om daar naar toe te restoren maar dan krijg ik ook error 1600 (ook geprobeerd in DFU mode en Recovery mode) dus stel dat mn iphone ooit vastloopt kan ik dus niets.. dus in principe kan ik alleen updaten naar de orginele 3.1.3 firmware ofterwijl jailbreak + unlock kwijt en dat is natuurlijk niet de beoeling. weet iemand hier wat de oplossing is? Gr Danny |
ik krijg geen bereik? op mijn iphone naa de custom frimeware update?
weet iemand waar dit aan ligt t-mobile wil er niet doorkomen |
Hoi Danny,
zelfde probleem ook en heb maar gewoon geupdate naar 3.1.3. Komt denk ik binnenkort wel een makkelijkere jaibreak, dan zet ik het er wel op. Succes ermee en als het je toch gelukt is, wil je mij dan zeggen hoe?> Citaat:
|
@danny632: asls je 3.1.2 met jailbreak hebt, waarom zou je dan naar 3.1.3 willen? hij werkt toch prima? welke custom firmware wil je eigenlijk proberen te installeren?
|
Ik heb een Iphone g3 8 gig.
Nooit gejailbreaked maar wel geupdate naar 3.1.3. (toen niet bekend met de consequenties) Met welk programma kan ik hem nu jailbreaken enig ervaring met snowbreeze of redsnow? Lees verschillende ervaringen, en durf het daarom nog niet aan. Graag advies! |
Ik snap er niets meer van, ik heb een 3GS 16GB met standaard firmware 3.1.3 en baseband 05.12.01. Mijn iphone komt uit Italië en is dus standaad simlock vrij, kan ik hem jailbreaken, of heb ik inderdaad ook dikke vette pech?
Heb me al behoorlijk ingelezen hier op site, maar kon dit toch echt niet vinden! sorry! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi,
Mijn ihpone is vastgelopen nu wilde ik deze weer herstellen met een custom firmware 3.1.2 maar dit gaat niet, als ik het goed heb gelezen kan dit niet meer zonder een shsh file welke ik niet heb :S kan ik nu gewoon deze custom firmware 3.1.3 gebruiken zonder dat mijn bootrom update en dat hij gewoon un-tethered blijft of ben ik dat dan ook kwijt? Ik heb lang gezocht maar kan dit nergens uithalen. Alvast bedankt!! |
met oa een ecid grabber kan je dat shsh gedoe ophalen.
ik zou gewoon dit volgen: https://forum.iculture.nl/f14/i...e-bootrom.html |
Hallo,
Ik ben in het bezit van een niet jailbroken iphone 3gs 16 gb en heb destijds geupdate naar 3.1.3. is het aan te raden om te downgraden naar 312 en dan jailbraken ?? |
Citaat:
|
Hallo,
een van mijn vrienden heeft een iphone 3GS met OS 3.1.3 en een modemfirmware 05.12.01 Is deze nu al te jailbreaken?? ja of nee?? of kan je deze terug zetten naar 3.1.2 en dan jailbreakn.. Alvast merci voor et antwoord |
Citaat:
|
En waar vind ik of het een oude bootrom is??
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18. |