Backup SHSH discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb onlangs een nieuwe custom. 3.1.2 op mijn iPhone gezet. Bij de eerste start van cydia heb ik geklikt op "make my life ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup SHSH
Hallo
ik heb onlangs een nieuwe custom. 3.1.2 op mijn iPhone gezet. Bij de eerste start van cydia heb ik geklikt op "make my life easier" om de SHSH gegevens op te slaan. Na enkele dagen wachten krijg ik nu in cydia de melding dat "This device has SHSHs on file for Iphone OS: 3.1.3". 3.1.3!? Terwijl ik op 3.1.2 zit met mijn iPhone. Is dit normaal??? Als ik later die SHSH gegevens wil gebruiken om de te downgraden, waar kan ik die dan downloaden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij aub zeggen of ik de SHSH gegevens voor firmware 3.1.2 opgeslagen heb op de server van Saurik? Want ik krijg van Cydia de melding "This device has SHSHs on file for Iphone OS: 3.1.3", terwijl ik op firmware 3.1.2 zit (en nooit op 3.1.3 gezeten heb).
|
|
|||
|
|||
Please iemand die mij een antwoord kan geven?
|
|
||||
|
||||
Je hebt je iPhone waarschijnlijk later dan 2 FEB gejailbreakt. Toen werd de shsh file niet meer door apple gesigneerd. Aangezien de 3.1.3 firmware op deze datum uitkwam.
Om je SHSH file te downloaden moet je 'Umbrella' gebruiken Overigens staan je SHSH gegevens op sauriks server, deze kan je niet downloaden maar wel gebruiken bij een downgrade. Zie hiervoor de Handleiding voor DOWNGRADEN |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.2 zonder SHSH backup ? | iPower | Jailbreak | 8 | 31-01-11 20:20 |
SHSH 4.1 .. | EmreSoy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 31-01-11 17:47 |
iPhone: Wil je downgraden van 4.0.2>4.0.1 zonder shsh backup hier een makkelijke turorial | Rebel80 | Jailbreak | 12 | 17-09-10 17:14 |
iPhone: jailbreak 4.0.1 zonder backup SHSH, hoe nu verder? | Knallie | Jailbreak | 5 | 23-08-10 18:50 |
Backup van Backup :P | Denneke | Archief | 1 | 02-11-09 20:50 |
|
|