Weer Icon gaat niet terug discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een tijdje een thema gehad te hebben wou ik weer Themaloos. Ik vinkte mijn thema af en ik had weer een standaard uitziende iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weer Icon gaat niet terug
Na een tijdje een thema gehad te hebben wou ik weer Themaloos. Ik vinkte mijn thema af en ik had weer een standaard uitziende iphone.
Het weericoon blijft alleen hetzelfde! Een plaatje: Laatst gewijzigd door The Unbelievable; 16-03-10 om 19:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand??
|
|
|||
|
|||
ik zou zeggen: restore
|
|
||||
|
||||
het opstarten van de applicatie helpt niet? En een reboot?
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt het als je je icon cache leegt.
Dat kan je doen met iWipe cache, te vinden in de Cydia Store. Of even handmatig de volgende mapen legen /var/mobile/Library/Caches/SpringBoardIconCache en /var/mobile/Library/Caches/SpringBoardIconCach-small Daarna even respringen |
|
||||
|
||||
Citaat:
//slotje graag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simlock weer terug na update | Robvanr | Unlock | 8 | 30-11-10 16:12 |
Het huidige weer en temperatuur op je Weather icon? | AlexTemora | iPhone algemeen | 29 | 22-03-09 13:35 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
|
|