help 3g 3.1.3 jailbreak probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik heb hier een iphone 3g die per ongeluk via itunes naar 3.1.3 is geupgrade. nu wil ik deze jailbreaken maar zowel met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help 3g 3.1.3 jailbreak probleem
Beste mensen
ik heb hier een iphone 3g die per ongeluk via itunes naar 3.1.3 is geupgrade. nu wil ik deze jailbreaken maar zowel met redsnow als snowbreeze doet ie niks. ik zet hem in dfu mode en bij beide blijft ie hangen bij redsnow na de 2e reboot ofzo en bij snowbreeze krijg ik error 1600 in itunes. aub kan iemand mij hier helpen heb al veel gelezen maar snap er niets meer van. mvg jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk hier eens voor een Custom Restore:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html Neem die voor 3.1.3 iPhone 3G activatie (of zonder activatie) en dan CTRL+Herstel in iTunes en dan deze Firmware aanklikken en wachten maar, wel eerst in DFU.. |
|
|||
|
|||
als ik op die download link klik ga ik naar de main site van rapidshare en niks om tedownen....????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wi-Fi probleem op 4.2.1 (jailbreak) | Dreissen | Jailbreak | 7 | 16-02-11 21:00 |
iPod touch: Jailbreak probleem. | Reda074 | Jailbreak | 14 | 15-01-11 14:39 |
iPhone: Jailbreak probleem! | djico | Jailbreak | 3 | 12-08-10 19:38 |
iPod touch: jailbreak probleem | utreg4ever | Jailbreak | 0 | 08-06-09 17:58 |
iPhone: Probleem na jailbreak | BramDerksen | Jailbreak | 0 | 15-04-09 20:25 |
|
|