Wat kan ik nu nog??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben mijn simkaart verloren en heb hem laatst per ongeluk ge-update naar fw 3.1.3. Ik moet nu een geldige simkaart invoeren anders kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat kan ik nu nog???
Hallo,
Ik ben mijn simkaart verloren en heb hem laatst per ongeluk ge-update naar fw 3.1.3. Ik moet nu een geldige simkaart invoeren anders kan ik alleen noodoproepen doen. Maar ik wil nog wel gewoon gebruik maken van mijn iphone als ipod. Is dit mogelijk of moet ik wachten tot ik mijn nieuwe simkaart heb ontvangen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
steek ff 1tje in v u vrienden of fam en dan ff itunes aansluiten dan is alles ok
|
|
||||
|
||||
als ik het goed zie heb je een iphone 3g?
als het goed is activeert redsnow gewoon je mobiel probeer het eens http://xs1.iphwn.org/rs/redsn0w-win_0.9.4.zip owh zit nu wat verder te kijken maar je kan niet meer activeren met redsnow, wat je nog wel kan doen is updaten naar een 3.1.3/3.1.2 custom Laatst gewijzigd door casiej; 18-03-10 om 08:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen. | cnb6 | iPhone algemeen | 1 | 13-07-10 00:56 |
Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? | ipeter | Koopinformatie België | 2 | 31-05-10 22:54 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Wat kan, wat kan niet ? | boeke | Archief | 1 | 02-07-08 13:13 |
Wat kan ik er nu mee en wat niet? | Tenvox | Unlock [archief] | 4 | 29-11-07 02:24 |
|
|