Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Mijn iphone gaat niet meer aan en reageert op niets meer. Ik heb mijn battery vannacht opgeladen en was vannochtend op 100% en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen.
Beste lezer,
Mijn iphone gaat niet meer aan en reageert op niets meer. Ik heb mijn battery vannacht opgeladen en was vannochtend op 100% en toen een uur later wou ik even bellen en was mijn iphone uit en reageerde op niets meer. Hij gaat niet aan, niet in restore mode niks. Wat kan ik nou nog doen? Het gaat om een Iphone3gs , fw 3.1.2, Gejailbreakt alvast bedankt, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand suggesties?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Vele dingen doen het gewoon niet | ploppy | iPhone algemeen | 4 | 10-11-09 10:16 |
Wat is nou wel en niet te unlocken | stefaaaan | Archief | 7 | 23-10-09 16:57 |
Wie weet of ik nog kan bellen met simfreer na update 1.1.3 van DEV | dylan159 | Unlock [archief] | 7 | 07-02-08 17:19 |
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen | Joycejew | iPhone algemeen | 0 | 18-01-08 22:47 |
|
|