Macbook herkent mijn iPhone niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone en een iPod touch die mijn macbook niet kan lezen. Maar hij ziet ze wel in fotolader. En nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macbook herkent mijn iPhone niet?
Ik heb een iPhone en een iPod touch die mijn macbook niet kan lezen. Maar hij ziet ze wel in fotolader. En nu heb ik dat al gelezen dat je dat kan uitzetten maar ik wil hem nu in iTunes zien maar dat lukt niet.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen gr. Quint |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al opgelost het probleem zat hem in de iTunes die nieuwe versie voor de mac daar zit een fout in die ziet de iphone en de ipod touch als een camera.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
iPad niet herkent door pc of macbook | Virus | iPad algemeen | 15 | 29-03-11 15:47 |
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer | lezertjes | iPhone algemeen | 2 | 23-07-10 18:34 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|